به میزبانی دانشگاه تفرش؛

ششمین کنفرانس ملی تکنولوژی در مهندسی برق و کامپیوتر برگزار شد

۱۹ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۱ کد : ۶۳۹۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۴۶
مراسم افتتاح ششمین کنفرانس ملی تکنولوژی در مهندسی برق و کامپیوتر روز پنجشنبه ۱۹ اسفند به میزبانی دانشگاه تفرش به صورت برخط برگزار شد.
ششمین کنفرانس ملی تکنولوژی در مهندسی برق و کامپیوتر برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی ، سرپرست دانشگاه تفرش در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خیر مقدم به شرکت کنندگان در این کنفرانس گفت: توجه به رویکرد بنیادی و رویکرد کاربردی، رویکرد مهم و حایز اهمیت در این کنفرانس است.

دکتر "سهیل واشقانی فراهانی" با بیان این که کنفرانسی موفق است که به هر دو دیدگاه اهمیت دهد اضافه کرد:اگر بتوانیم پژوهش ها را هم در مدل سازی ریاضی و هم در شبیه سازی کامپیوتری هم راستا نماییم، می توانیم  در راستای ارتباط با صنعت و تولید ثروت برای کشور گام برداریم.

وی تصریح کرد: مقالات ارایه شده در این کنفرانس از رشته های مختلف است که بیانگر این امر است که رشته های مختلف با روش، مبانی و دیدگاه های مختلف کمک می نمایند که به یک همگرایی رسیده و نتایج حاصل از مقالات  ارایه شده در این کنفرانس سنگ بنایی برای تحقیقات و پژوهش های آتی در این حوزه گردد.

دبیر علمی ششمین کنفرانس ملی تکنولوژی در مهندسی برق و کامپیوتر در آیین افتتاحیه این کنفرانس گفت:تعداد ۶۰ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد و بعد از انجام فرآیند داوری، از سوی کمیته علمی کنفرانس، تعداد ۴۰ مقاله جهت ارائه شفاهی مورد پذیرش قرار گرفت.

دکتر " محمد جواد عبدالهی فرد" افزود: از این تعداد مقاله ۳۱ مقاله به زبان فارسی و ۹ مقاله به زبان انگلیسی بوده است که نرخ پذیرش مقاله در این کنفرانس ۶۷ درصد بوده است.

وی ادامه داد: عمده مقالات دریافت شده در زمینه مهندسی برق با دریافت ۳۶ مقاله، مهندسی کامپیوتر با ۱۹ مقاله واطلاعات و فناوری ارتباطات با  ۳ مقاله و مهندسی پزشکی با دریافت دو مقاله از ۲۰ استان کشور بوده است.

دبیر علمی کنفرانس درپایان ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این کنفرانس بتوانیم با ارائه نتایج تحقیقات مرتبط گامی هرچند کوچک در جهت ارتقای علمی کشور برداریم .

ششمین کنفرانس ملی تکنولوژی در مهندسی برق و کامپیوتر  روز پنجشنبه ۱۹ اسفند در دو نشست صبح و عصر به میزبانی دانشگاه تفرش و به صورت بر خط برگزار می گردد.

آخرین ویرایش۱۹ اسفند ۱۴۰۰

( ۲ )

نظر شما :