اطلاعیه معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش

۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۰ کد : ۶۴۱۲ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۲۲۹

 

 

اطلاعیه معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش

در خصوص برگزاری نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱

 

بازگشت به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، ابلاغ وزرات محترم علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)، نظر شورای آموزش دانشگاه، هیات رئیسه و همچنین پیرو اطلاعیه ی مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۳ در خصوص نحوه برگزاری نیم سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ به اطلاع می‌‌‌رساند:

 

کلاس‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکترا) بر اساس برنامه آموزشی از تاریخ ۱۴۰۱/۱/۲۰ به‌صورت منحصراً حضوری برگزار خواهد شد. محل تشکیل کلاس‌ها تعیین گردیده و در پورتال دانشجویی قابل مشاهده است. 

 

 کلاس های مقطع کارشناسی مطابق لیست پیوست بلافاصله پس از ماه مبارک رمضان و عید فطر به‌‌صورت حضوری برگزار خواهند شد. لیست دروس مورد نظر در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهد شد. این دروس با تمرکز بر حضور دانشجویان ورودی ۱۴۰۰ می باشد. بدیهی است دانشجویان ورودی های غیر از ۱۴۰۰ که دروس اشاره شده را اخذ نموده اند، ملزم به حضور خواهند بود.

 

 در صورت تمایل اساتید محترم با هماهنگی‌های لازمه، امکان تشکیل ترکیبی (حضوری-مجازی) کلاس‌‌‌های خارج از لیست پیوست در مقطع کارشناسی از تاریخ ۱۴۰۱/۱/۲۰ وجود خواهد داشت. 

 

 در ارتباط با کلاس های حضوری، امکان برگزاری کلاس های کمک آموزشی (تدریس یاری و فوق العاده) طبق نظر استاد درس از طریق سامانه نیما وجود دارد. بدیهی است که کلاس‌های فوق الذکر به هیچ عنوان نمی‌‌‌توانند جایگزین کلاس های حضوری در ساعات اعلامی در سامانه سما شوند. 

 

 با توجه به ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا و وزرات عتف، کلیه آزمون‌های پایان نیمسال در تمامی مقاطع (کارشناسی و تحصیلات تکمیلی) به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد. تاریخ دقیق برگزاری امتحانات متعاقبا اعلام خواهد شد. 

 

 آزمون‌های میان‌ترم به تشخیص اساتید محترم و با هماهنگی های لازم می‌تواند به‌صورت حضوری یا مجازی برگزار گردد. 

 

 لازم است که دانشجویان عزیز برای حضور در دانشگاه کارت تزریق حداقل دو دوز واکسن را به‌همراه داشته باشند (http://vcr.salamat.gov.ir/fa).

 

 دانشجویانی که تا کنون موفق به تکمیل واکسیناسیون نشده‌اند، هرچه سریع‌تر به این امر اقدام نمایند تا نتایج منفی عدم تزریق واکسن شامل آن‌‌ها نشود. 

 

 لازم است دانشجویان در خصوص نحوه درخواست خوابگاه و چگونگی اسکان و شیوه استفاده از خوابگاه، مطابق اطلاعیه رسمی معاونت دانشجویی دانشگاه اقدام نمایند. 

 

برخی از دانشجویان عزیز و خانواده های محترم شان نگرانی های قابل اعتنایی را اعلام می دارند، لیکن با عنایت به جمیع موارد قطعاً همدلی کلیه اعضای خانواده دانشگاه تفرش به عبور ملایم از این مشکلات کمک خواهد نمود. 

 

این تصمیمات ناظر به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و هرگونه تغییرات در برنامه متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

 

                                معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش
 

آخرین ویرایش۱۶ فروردین ۱۴۰۱

( ۱۲ )

نظر شما :