سرپرست دانشگاه تفرش خبر داد:

از سر گیری آموزش‌های حضوری در دانشگاه تفرش

۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۵ کد : ۶۴۱۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۱۴
سرپرست دانشگاه تفرش از آغاز فعالیتهای آموزشی حضوری دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه از ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ خبر داد.
از سر گیری آموزش‌های حضوری در دانشگاه تفرش

دکتر "سهیل واشقانی فراهانی" ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان در گفتگو با خبر نگار روابط عمومی گفت: همچنین  کلاس های مقطع کارشناسی مطابق لیست بلافاصله پس از ماه مبارک رمضان و عید فطر به‌‌صورت حضوری برگزار خواهند شد. این دروس با تمرکز بر حضور دانشجویان ورودی ۱۴۰۰ می باشد. بدیهی است دانشجویان ورودی های غیر از ۱۴۰۰ که دروس اشاره شده را اخذ نموده اند، ملزم به حضور خواهند بود.

وی تصریح کرد: با توجه به ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا و وزرات عتف، کلیه آزمون‌های پایان نیمسال در تمامی مقاطع (کارشناسی و تحصیلات تکمیلی) به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

سرپرست دانشگاه تفرش شرط ورود و حضور دانشجویان در کلاس‌ها و دانشگاه را تزریق دو دوز واکسن عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر شرایط اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها فراهم شده است.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به عنوان «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» خاطر نشان کرد: باید با استفاده از ظرفیت های علمی دانشگاه و نیز مرکز رشد دانشگاه تفرش در جهت تحقق هر چه بهتر نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان یکی از مسئولیت های خطیر دانشگاه در این حوزه تلاش کرد.

آخرین ویرایش۱۷ فروردین ۱۴۰۱

( ۱۵ )

نظر شما :