اطلاعیه نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۴۰۱ دانشگاه جامع تفرش

۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۹:۵۱ کد : ۶۴۳۹ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۳۳۱

 

 

در خصوص برگزاری حضوری کلاسهای دانشجویان مقطع کارشناسی این دانشگاه در ادامه نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1401 به اطلاع می رساند:


کلاسهای تمامی ورودی های مقطع کارشناسی رشته های ذیل، مطابق نظر شورای آموزشی دانشگاه، از تاریخ 1401/2/17 بصورت حضوری برگزار خواهد شد:


• رشته مهندسی نقشه برداری (تمامی دروس به جز اطلاعات مکانی و عملیات با کدهای 31144 و 31145، تحلیل های مکانی و عملیات با کدهای 31146 و 31147)

• رشته ریاضی (تمامی دروس)
• رشته مهندسی مکانیک (تمامی دروس به جز مکانیک سیالات 2 گروه 1 با کد 61013، استاتیک گروه 1 با کد 61005، مقدمه ای بر مکاترونیک گروه 1 با کد 61121، مبانی برق 1 گروه 2 با کد 61001)


 برای مابقی رشته ها، لیست کلاس هایی که از تاریخ 1401/2/17 بصورت حضوری برگزار خواهند شد، طبق نظر شورای آموزشی دانشگاه جمع بندی و نهایی گردیده و به پیوست آمده است.


 با توجه به ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا و وزرات عتف، کلیه آزمون های پایان نیمسال در تمامی مقاطع (کارشناسی و تحصیلات تکمیلی) به صورت حضوری برگزار خواهد شد. تاریخ دقیق برگزاری امتحانات متعاقبا اعلام خواهد شد. 


 لازم است که دانشجویان عزیز برای حضور در دانشگاه کارت تزریق حداقل دو دوز واکسن را به همراه داشته باشند. (http://vcr.salamat.gov.ir/fa)


 دانشجویانی که تاکنون موفق به تکمیل واکسیناسیون نشده اند، هرچه سریع تر به این امر اقدام نمایند تا نتایج منفی عدم تزریق واکسن شامل آنها نشود. لازم به ذکر است دانشجویانی که واکسینه نشده اند اجازه ورود به دانشگاه را نخواهند داشت.


لازم است دانشجویان در خصوص نحوه درخواست خوابگاه و چگونگی اسکان و شیوه استفاده از خوابگاه، مطابق اطلاعیه رسمی معاونت دانشجویی دانشگاه اقدام نمایند. 


 این تصمیمات ناظر به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و هرگونه تغییرات در برنامه متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

 

دروس ذیل از تاریخ 1401/2/17 بصورت حضوری برگزار می گردند

لیست دروس حضوری

 

                                                معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش

آخرین ویرایش۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

( ۹ )

نظر شما :