اطلاعیه مهم معاونت دانشجویی و فرهنگی در خصوص تخلیه خوابگاه و پرداخت اجاره بها

۱۸ تیر ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۹ کد : ۶۵۶۲ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۵۰۷

 قابل توجه دانشجویان گرامی

۱.با عنایت به بخشنامه ۳۰۹۱/۱۳۰ مورخ ۱۴۰۱/۴/۵ صندوق رفاه دانشجویان کل کشور، دانشجویان ملزم به پرداخت اجاره بهای خوابگاه خود تا پایان هر نیمسال هستند در غیر اینصورت از اولویت خوابگاه برای ترم بعد محروم خواهند بود. از آنجایی که پایان نیمسال تحصیلی در دانشگاه تفرش ۱۴۰۱/۴/۲۵ می باشد، لذا دانشجویانی که بدهی خود را تا این تاریخ تسویه نکنند از اولویت اسکان برای ترم بعد خارج خواهند شد. لازم به یادآوریست که پرداخت شهریه خوابگاه ها از طریق پورتال دانشجویی صندوق رفاه به نشانی زیر امکان پذیر می باشد:

https://bp.swf.ir/

۲. با توجه به اینکه وارد هفته پایانی ترم خواهیم شد، دانشجویان عزیز هنگام خروج از خوابگاه در پایان امتحانات می بایست اتاق خود را مرتب، تمیز و تمامی وسایل داخل اتاق را صحیح و سالم تحویل دهند (همانند زمان تحویل اتاق). در صورت کثیفی و نامرتب بودن اتاق، جریمه دویست هزار تومانی برای ساکنین اتاق در نظر گرفته خواهد شد و برای ترم های بعد باید آن را پرداخت کنند. دانشجویان ترم آخر نیز در صورت کثیفی اتاقشان در زمان فارغ التحصیلی باید هزینه نظافت را پرداخت کنند.

۳.  دانشجویانی که به تشخیص کارشناس اداره خوابگاه ها به وسایل اتاق آسیبی وارد نموده اند(از قبیل شکستن درب اتاق، سوزاندن فرش یا موکت، شکستن شیشه پنجره اتاق یا آیینه و....)، قبل از شروع ترم بعد باید خسارت تعیین شده را پرداخت نمایند تا در لیست اسکان قرار گیرند.

۴.  با توجه به انجام تعمیرات تاسیساتی، پاکسازی، ضدعفونی، سمپاشی و آماده سازی نهایی خوابگاه ها در فصل تابستان، دانشجویان عزیز هنگام خروج از خوابگاه باید تمامی وسایل شخصی را با خود خارج نموده و هیچ وسیله ای داخل خوابگاه باقی نگذارد (در صورت ماندن وسایل و یا مفقودی آن اداره خوابگاه ها هیچ گونه مسئولیتی ندارد).

۵.  دانشجویان هنگام تخلیه باید کلید اتاق و کمدهای خود را (در صورت تحویل گرفتن) به آقای علیرضا ابراهیمی یا اداره امور خوابگاه ها در ساعت اداری تحویل داده دهند و اعلام خروج نمایند. 

۶- زمان ثبت نام نیم سال آینده متعاقبا اعلام می گردد (لازم به ذکر است اولویت خوابگاه برای ترم بعد دانشجویان کارشناسی ترم ۱ تا ۸،دانشجویان کارشناسی ارشد ترم ۱ تا ۴ و دانشجویان دکتری ترم ۱ تا ۸ می باشند).

آخرین ویرایش۱۸ تیر ۱۴۰۱

( ۸ )

نظر شما :