اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه تفرش آغاز شد

۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۰ کد : ۶۵۹۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۳۶
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش گفت: اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه تفرش با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی در مناطق محروم شهرستان تفرش آغاز شد.
اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه تفرش آغاز شد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"سید محمد میرحسینی"  در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی با بیان این که اندیشه بسیج مبتنی بر تفکر قرآن‌کریم است که از ویژگی های بارز و ارزشمند بسیج به اشداء علی الکفار و رحماء بینهم  می توان اشاره کرد افزود: برگزاری اردوی جهادی  توسط بسیج دانشجویی تجلی رحماء بینهم در تفکر بسیج است.

 

وی تصریح کرد: این اردو با هدف رفع محرومیت در چهار محور پزشکی و بهداشتی، علمی و آموزشی، فرهنگی و عمرانی در  روستای "دربر " شهرستان تفرش آغاز شده است.


مسئول بسیج دانشجویی با بیان این که بسیج دانشجویی  هم در سطح دانشگاه و همچنین شهرستان تفرش نقش بسیار تاثیرگزاری را ایفا نمده است تصریح کرد: این تشکل همواره یاور انسان‌های محروم و بی بضاعت بوده و امروز نیز شاهد بعد دیگری از بسیج هستیم،که در اردوی جهادی به این تفکر بیش از پیش پرداخته شده‌است.

 

میرحسینی ادامه داد: در اردوی جهادی دانشگاه که به نام گروه «امت واحده» مزین است، تعدادی از دانشجویان پسر تا ۳۰ مردادماه فعالیت و خدمت رسانی می نمایند.

 

وی با اشاره به اینکه فلسفه نخست اردوهای جهادی، خودسازی دانشجویان است، افزود: برگزاری جلسات علمی، مشاوره انتخاب واحد، ثبت نام کلاس های فنی حرفه ای، ثبت نام پیاده روی اربعین دانشجویی و سالن ورزشی از جمله برنامه ویژه برای دانشجویان شرکت کننده در  این اردوی جهادی است و شرکت در این اردو برای عموم دانشجویان آزاد است.

آخرین ویرایش۲۷ مرداد ۱۴۰۱

( ۳ )

نظر شما :