با حضور معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها؛

مراسم تکریم و معارفه سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش برگزار شد

۰۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۰ کد : ۶۶۱۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۷۷
آیین تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش روز شنبه با حضور معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور، رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی، امام جمعه شهرستان، سرپرست دانشگاه تفرش، معاونین دانشگاه و مسئولین شهرستان در سالن گردهمایی مرحوم کاریابی دانشگاه تفرش برگزار شد.
مراسم تکریم و معارفه سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تفرش، معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در این آیین گفت: کار اصلی مسئول نهاد، دعوت به خداست و در این راه از سه ابزار اصلی حکیمانه سخن گفتن و عالمانه عمل کردن، نوع ارتباط با همه دانشگاهیان و گفتگو با نیکی می بایست بهره بگیرد.

 حجت‌الاسلام "سید مهدی میراحمدی "با بیان این که فعالیت در نهاد رهبری و حضور در محیط دانشگاهی را باید غنیمت دانست اضافه کرد : اساسی ترین تکلیف، تکلیف تبیین دین است و کار اصلی نهاد به تعبیر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) ، حضور عالمانه نهاد در دانشگاه ها می باشد.

رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی  نیز در این آیین گفت: "جهاد تبیین" تکلیف اصلی و یکی از رسالت های مهم  نهاد رهبری در دانشگاه‌ها است.

حجت الاسلام "مهدی ایمانی مقدم" با بیان این که صداقت و راستگویی باعت ایجاد برکت در زندگی و جامعه می گردد ادامه داد: یکی از مواردی که دشمن را در ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ناتوان کرده است همین اصل نداشتن صداقت و انصاف است که دروغگویی دشمن آنان را در ضربه زدن به نظام ناتوان کرده است.

وی ادامه داد: جهاد تبیین واجب فوری و یکی از عرصه‌های مهم مبارزه‌ دائمی جریان حق و باطل است و مسئولین نهاد رهبری باید در تحقق این امر تلاش نمایند.

امام جمعه شهرستان تفرش نیز در این آیین افزود: شهرستان تفرش مفاخر بسیاری را در عرصه های مختلف علمی به کشور عرضه نموده است و دانشگاه تفرش یک ظرفیت و پتانسیل خوبی برای شهرستان است.

حجت الاسلام دکتر "حسین اجرایی" افزود: باید ضمن حفظ بالندگی دانشگاه تفرش دوباره مشاهیر این شهرستان از جمله دکتر حسابی را با عزم خود متولد و نقش اساسی خود را در توسعه علمی شهر و منطقه اعمال نماییم.

سرپرست دانشگاه تفرش نیز در این مراسم با بیان این که اسلامی شدن دانشگاه ها تاکید اکید و مهم مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) است گفت: تحقق این امر همت و تلاش روسای دانشگاه ها و همه معاونین را می طلبد.

دکتر " سهیل واشقانی فراهانی" افزود:  نهاد رهبری یکی از مهمترین ارگانی است که می تواند ما را در راستای جهاد تبیین، تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و سند اسلامی شدن دانشگاه ها یاری نماید.

در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام   "محسن قربانی" مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش  تقدیر و حجت الاسلام "ابراهیم باقرزاده" به عنوان سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش  منصوب گردید.

آخرین ویرایش۰۹ شهریور ۱۴۰۱

( ۶ )

نظر شما :