حضور دانشجویان دانشگاه تفرش در دوره توانمند سازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی

۱۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۴ کد : ۶۶۲۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۲۸
سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش از حضور ۴۰ نفر از دانشجویان دانشگاه تفرش در دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان مرکزی در مشهد مقدس خبر داد.
حضور دانشجویان دانشگاه تفرش در دوره توانمند سازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی

حجت الاسلام  "ابراهیم باقرزاده" افزود: دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان مرکزی تحت عنوان طرح«حامیم» با حضور ۳۰۰ دانشجوی استان مرکزی حلقه‌های میانی از ۱۲ تا ۱۹ شهریور ماه در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

وی حامیم را برگرفته از عبارت حلقه های میانی دانست و افزود: هدف از برگزاری این دوره توانمندسازی دانشجویان دانشگاه‌های استان موسوم به طرح (حامیم)، ارتقا و تعمیق بنیان‌های فکری دانشجویان و تقویت مهارت‌افزایی در حوزه تشکیلات دانشجویی، گروه های علمی و کانون های فرهنگی اجتماعی است.

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش تقویت بنیه اعتقادی و فکری دانشجویان فعال سیاسی و فرهنگی، امیدآفرینی و تقویت روحیه نشاط و فعالیت‌های جمعی، تقویت انگیزه برای نقش آفرینی در آغاز سال تحصیلی، استعدادسنجی و استفاده حداکثری از توانمندی دانشجویان و استفاده از فرصت شبکه سازی و تیم سازی دانشجویان مستعد را از دیگر اهداف برگزاری این  طرح  عنوان نمود.

حجت الاسلام باقر زاده با بیان این که پس از اجرای این طرح از ظرفیت‌ های این دانشجویان در طول سال تحصیلی برای نقش آفرینی در فضای فرهنگی دانشگاه استفاده می شود افزود: در این راستا در این دوره، دوره آموزشی طرح اندیشه تمدن‌ساز و همرزمان حسین(ع) و خط امام برگزار و این دوره با دروس معارف دانشگاه معادل سازی خواهد شد.

آخرین ویرایش۱۵ شهریور ۱۴۰۱

( ۳ )

نظر شما :