دانشجویان دختر دانشگاه تفرش در مسابقات قهرمانی شنا منطقه۷ دانشگاه های کشور خوش درخشیدند

۲۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۱:۵۳ کد : ۶۶۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۲۷

رئیس اداره تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه تفرش از کسب مقام نایب قهرمانی دانشجوی شناگر این دانشگاه درمسابقات قهرمانی شنا منطقه۷ دانشگاه های کشورخبر داد.

 

"پرویز رجبی" روز شنبه در گفتگو با خبرنگار روابظ عمومی گفت:زهرا رمضانی در ماده 200 متر قورباغه با رکورد 4 دقیقه و 14 ثانیه و 15 صدم ثانیه به مدال نقره دست یافت و موفق به کسب سهمیه المپیاد گردید . این شناگر همچنین در ماده 100 متر قورباغه با رکورد 1 دقیقه 56 ثانتیه 10 صدم ثانیه به مقام سوم مشترک با دانشگاه صنعتی اصفهان در این دوره از مسابقات دست‌یافت.

 

وی افزود:فائزه مرتضوی دیگر شناگر این دانشگاه در هر دو ماده 33متر پروانه با رکورد 26 ثانیه و 58 صدم ثانیه موفق به کسب مدال برنز شد و بر سکوی سوم ایستاد و در 200 متر آزاد با رکورد 3 و 27 ثانیه و 10 صدم ثانیه به مقام سوم مشترک با دانشگاه صنعتی اصفهان در این دوره از مسابقات دست‌یافت.

 

 مسابقات قهرمانی شنا دانشجویان دختر دانشگاه‌های منطقه ۷ با حضور ده تیم از دانشگاه‌های اصفهان، صنعتی اصفهان، شهرکرد،‌ یزد، صنعتی اراک، تفرش ، خوانسار و کاشان20 لغایت 22 اسفندماه در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

لازم به ذکر است سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشگاه‌های و مؤسسات آموزش عالی کشور تابستان سال 1395 به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

آخرین ویرایش۲۲ اسفند ۱۳۹۴

( ۱ )

نظر شما :