آیین معارفه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش برگزار شد

۱۲ مهر ۱۴۰۱ | ۰۸:۴۵ کد : ۶۶۶۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۰۶
آیین معارفه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش روز دوشنبه ۱۱ مهرماه با حضور ریاست دانشگاه تفرش، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، مدیر تحصیلات تکمیلی و دانشجویان در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر این دانشگاه برگزار گردید.
آیین معارفه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشگاه تفرش در این نشست ضمن خوش آمد گویی به نو دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی، از دانشگاه تفرش به عنوان یکی از دانشگاه های قوی کشور در حوزه پژوهشی یاد نمود و افزود: قرار گرفتن ۳۵ درصد از مقالات چاپ شده توسط اعضای هیات علمی دانشگاه تفرش به لحاظ کیفیت در چارک اول، نشان دهنده این امر است که این دانشگاه از نظر اثر بخشی مقالات تراز اول در جایگاه خوب و شایسته ای قرار دارد.

دکتر "سهیل واشقانی فراهانی " افزود: رسالت ما در حوزه تحصیلات تکمیلی تربیت دانشجویان با سابقه علمی و ورود آنان به جامعه به عنوان سفیران علمی دانشگاه تفرش است تا در عرصه تولید علم در جامعه سهیم باشند.

وی ادامه داد: فعالیت در عرصه تولید علم و پژوهش نیازمند داشتن اخلاق پژوهشی است که این امر باید توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی رعایت گردد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش نیز در این آیین، فعالیت در عرصه پژوهش را رسالت مهم دانشجویان تحصیلات تکمیلی برشمرد و گفت: شما دانشجویان با قبولی در مقطع تحصیلات تکمیلی راه علم آموزی و پیشرفت علمی را انتخاب نمودید که انتظار ما از شما این است که وقت کافی را برای علم آموزی و قرار گرفتن در محیط علمی و ارتقاء علمی دانشگاه اختصاص بدهید.

دکتر "علی کاظمی" افزود: تعامل دانشگاه با صنعت و ورود دانشجویان تحصیلات تکمیلی در حوزه صنعت، حضور در فضای پژوهشی و هماهنگی کامل با گروه آموزشی وظیفه مهم دانشجویان تحصیلات تکمیلی است.

معرفی دوره کارشناسی ارشد توسط دکتر محمد جواد عبدالهی فرد مدیر تحصیلات تکمیلی و معرفی مرکز رشد توسط دکتر الهام رجبی مدیر مرکز رشد و واحدهای فناور دانشگاه از دیگر برنامه های آیین معارفه دانشجویان تحصیلات تکمیلی بود.

آخرین ویرایش۱۲ مهر ۱۴۰۱

( ۷ )

نظر شما :