نشست معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل فنی و حرفه ای استان مرکزی با مدیران حوزه پژوهشی دانشگاه

۱۸ مهر ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۸ کد : ۶۶۷۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۰۵
محمد جهانگیری معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل فنی و حرفه ای استان مرکزی به اتفاق مهران توکلی سرپرست مرکز آموزش پروفسور حسابی تفرش روز دوشنبه ۱۸ مهرماه با حضور در دانشگاه تفرش با سرپرست حوزه پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه تفرش دیدار نمودند.
نشست معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل  فنی و حرفه ای استان مرکزی  با مدیران حوزه پژوهشی دانشگاه

 

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تفرش، در این دیدار که معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، مدیر پژوهش و فناوری و مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه تفرش نیز حضور داشتند، تصمیمات لازم جهت تعامل دانشگاه با اداره کل فنی و حرفه ای استان در راستای ایجاد دوره های مهارت محور ، اشتغال و کارآفرینی اتخاد گردید.

معاون آموزش و پژوهش و برنامه ریزی در این نشست گفت: رسالت اداره کل فنی و حرفه ای استان ارائه آموزش های مهارتی، مشاوره شغلی، هدایت شغلی و خود اشتغالی می باشد زیرا مهارت پیش شرط اشتغال و اصلی ترین مولفه پایداری اشتغال و ثبات شغلی می‌باشد.

"محمد جهانگیری" افزود: اداره کل فنی و حرفه ای استان مرکزی  از آمادگی لازم جهت تعامل و همکاری با دانشگاه های استان به منظور هم افزایی در راستای ارائه آموزش های مهارتی با استفاده از پتانسیل های یکدیگر برخوردار می باشد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری و ایجاد دفتر تعامل دانشگاه با ادره کل فنی و حرفه ای شهرستان در راستای مشاوره شغلی وایجاد آموزش های مهارتی به دانشجویان از دیگر مصوبات این نشست بود که در آینده نزدیک عملی می گردد.

آخرین ویرایش۱۸ مهر ۱۴۰۱

( ۳ )

نظر شما :