آیین معارفه دانشجویان نوورود دانشگاه تفرش برگزار شد

۲۶ مهر ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۸ کد : ۶۶۸۹ اخبار
تعداد بازدید:۷۵۲

آیین معارفه دانشجویان نوورود دانشگاه تفرش روز دوشنبه ۲۵ مهرماه  به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تفرش و با حضور هیات رئیسه دانشگاه تفرش در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر دانشگاه تفرش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نیز در این مراسم ضمن خوش آمد گویی به دانشجویان نو ورود با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که می فرمایند " علم سلطنت می آورد" گفت: علم و عقلانیت انسان را به جایگاه والا رهنمون می سازد و دانشجویان نیز با کسب علم، عنایت الهی را به خود جلب می نمایند.

حجت الاسلام دکتر " ابراهیم باقرزاده " افزود: علم آموزی بستر ساخت آینده روشن و دانشگاه بهترین مکان برای علم اندوزی و رسیدن به قله های پیشرفت در آینده است.

وی ادامه داد: تلاش تمام مسئولین دانشگاه تفرش فراهم نمودن بستر مناسب برای علم آموزی و خدمت صادقانه به شما دانشجویان گرامی است.

دکتر پارسیان معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تفرش نیز در این آیین ضمن معرفی وظایف حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی سلامتی و جوانی را دو نعمت مهم عنوان نمود و افزود: شما دانشجویان به هر دو نعمت مجهز هستید و زمانی که پای در محیط دانشگاه می گذارید باید تمام تلاش خود را در راستای علم آموزی و خدمت به جامعه به کاربسته و بتوانید در آینده برای کشور و مردم ایران مفید باشید. 

 سخنرانی دکتر حبیبی معاون اداری مالی دانشگاه تفرش و تشریح آیین نامه های آموزشی توسط دکتر کاظمی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی ، پخش کلیپ، اجرای  مولودی، اهدای بسته های فرهنگی و مسابقه از مهمترین برنامه های جانبی این مراسم بود که به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار گردید.

 

آخرین ویرایش۲۶ مهر ۱۴۰۱

( ۱ )

نظر شما :