بانوان شاغل در دانشگاه تفرش تجلیل شدند

۱۶ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۷ کد : ۶۷۰ اخبار
تعداد بازدید:۹۷۲

 

 

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز مادروهفته زن، در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه و معاون اداری مالی دانشگاه تفرش از بانوان شاغل در این مجموعه تجلیل شد.

 

رئیس دانشگاه تفرش صبح روز دوشنبه در این مراسم با تبریک میلاد فرخنده صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا (س) و سال نو گفت: مقارن شدن سال نو با میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) اتفاق مبارکی است که نویدگر سالی پربرکت در سایه الطاف حضرت زهرا (س) است.

 

 

 دکتر "محمدقاسم سحاب" افزود: بانوان شاغل در دانشگاه بار مسئولیتی عمده‌ای را در انجام امور در این دستگاه به عهده‌دارند و این نشست فرصتی مناسب برای قدردانی از زحمات آنان به‌منظور انجام باکیفیت و دقیق امور از سوی آنان است.

 

 

معاون اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه تفرش نیز در این نشست ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و سال نو گفت: امیدواریم سال جدید، سالی پربار و پربرکتی در عمل و اقدام برای دانشگاهیان دانشگاه تفرش باشد.

 

 

دکتر "ناصر راسخی نژاد" اظهار داشت: بانوان شاغل در این دانشگاه دلسوزانه به ایفای مسئولیت می‌پردازند که قدردانی از زحمات و تلاش‌های آنان ضروری است.

 

 

تقدیر از بانوانی که دارای نام های مبارک فاطمه و زهرا بودند و بیان دیدگاه‌ها توسط خواهران شاغل در دانشگاه از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم بود که به همت مدیریت فرهنگی و اجتماعی و مشارکت کمیته بانوان دانشگاه تفرش برگزار گردید.

 

 

 

 

آخرین ویرایش۱۶ فروردین ۱۳۹۵

نظر شما :