بیانیه دانشگاهیان دانشگاه تفرش در محکومیت حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)

۰۵ آبان ۱۴۰۱ | ۲۲:۵۵ کد : ۶۷۰۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۹۲
دانشگاهیان دانشگاه تفرش با صدور بیانیه‌ ای اقدام تروریستی اخیر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام را محکوم کرد.
بیانیه دانشگاهیان دانشگاه تفرش در محکومیت حمله تروریستی به حرم مطهر  حضرت شاهچراغ(ع)

به گزارش روابط عمومی، متن این پیام به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم

مَنْ قَتَلَ نَفْساً بِغَیْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الْأَرْضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعاً (مائده/۳۲)

 

دشمنان اسلام و جریان جهل و تکفیر با حمایت و راهبری استکبار جهانی بار دیگر جنایت تازه‌ای رقم زدند و در جنایتی خونبار با هتک حریم مطهر و مقدس حضرت احمد بن موسی (علیهما السلام) جمعی از زائران و ارادتمندان آن حریم قدسی را مظلومانه شهید و مجروح کردند.

این اقدام دهشتناک در ادامه‌ی طراحی‌های اخیر دشمنان ملت ایران برای نا‌امن سازی کشور و جنگ ترکیبی دستگاه‌های جاسوسی و اطلاعاتی نظام سلطه و در رأسشان آمریکای جنایتکار است و باید به این مهم توجه داشت که آشوب‌ها، تخریب اموال عمومی و خصوصی و حرمت شکنی‌های اخیر، امروز کار را به جایی رسانده است که دشمن با جسارت و وقاحت تمام به حرم اهل بیت (علیهم السلام) حمله می‌کند.

فارغ از بعد تلخ و غمبار این جنایت و اغتشاشات وحشیانه اخیر، بعد امید بخش ماجرا روشن شدن حقانیت راهبرد انقلاب و اسلام است. هر انسان منصفی که این صحنه نبرد از ابتدای اغتشاشات تا جنایت شیراز را ببیند تفاوت جبهه باطل و حق را که انقلاب اسلامی ایران پرچمدار آن است، درک خواهد کرد.

جبهه استکبار باید بداند، خون پاک شهدای بی‌گناه همواره موجب تحکیم و قدرتمندی جبهه مقاومت بوده و خواهد بود.


ما دانشگاهیان دانشگاه تفرش ضمن عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری ( مدظله العالی )، خانواده‌های محترم شهدای حرم حضرت احمد بن موسی ( علیهما السلام ) و ملت شریف و صبور ایران، از درگاه خداوند متعال برای شهدای این جنایت، علو درجات و برای مجروحین شفای عاجل، مسئلت داریم و از مسؤولین قضایی و امنیتی و انتظامی خواستاریم عاملان این جنایت را در اسرع وقت به سزای اعمالشان برسانند و چون همیشه پاسدار امنیت کشور عزیزمان باشند. وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرین

 

 

                                                                   دانشگاهیان دانشگاه تفرش
 

آخرین ویرایش۰۵ آبان ۱۴۰۱

( ۲ )

نظر شما :