نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه تفرش با صدور بیانیه‌ ای اقدام تروریستی اخیر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام را محکوم کرد.

۰۵ آبان ۱۴۰۱ | ۲۲:۵۹ کد : ۶۷۰۳ اخبار
تعداد بازدید:۶۸۸

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

 

 

یک بار دیگر دستان پلید استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی از آستین ارتجاع تکفیری خارج شد و در سومین حرم اهل بیت(ع) زائران بی گناه بارگاه ملکوتی حضرت شاهچراغ (ع) را به خاک و خون کشید و همه ملت ایران را عزادار کرد.

دشمنان ایران اسلامی که تمامی نقشه‌های شوم خود در نا امن کردن و تجزیه این سرزمین و هجمه به اسلام و قرآن را نقش بر آب دیدند، این بار به اقدامات تروریستی کور روی آوردند و در اقدامی مذبوحانه، جنایت فجیع شیراز را رقم زدند.

ملت شریف ایران، جامعه علمی و نخبگان دانشگاهی، بی شک از این گونه اقدامات هراسی به دل راه نمی‌دهد و با حفظ هوشیاری و بصیرت همچون گذشته مسیر خود در دفاع از کیان ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را تحت لوای هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری پرقدرت تر از گذشته ادامه خواهد داد.

از مسئولین کشور انتظار داریم با شناسایی و مجازات سخت و پشیمان کننده تمامی عاملین، آمرین و زمینه سازان این جنایت وحشیانه در هر سطحی که هستند، راه را بر تکرار این گونه اقدامات ببندند.

ضمن محکوم کردن این حادثه دلخراش، شهادت جمعی از هموطنان‌ عزیزمان را محضر حضرت صاحب الزمان(ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری(مدظله)، تمامی مردم شریف ایران، استان فارس، بالاخص خانواده های معظم شهدا تسلیت و تعزیت عرض می نماییم.

 

 

                                             نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه تفرش
 

آخرین ویرایش۰۵ آبان ۱۴۰۱

نظر شما :