مراسم سوگواری شهدای شاهچراغ در دانشگاه تفرش برگزار شد

۰۸ آبان ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۰ کد : ۶۷۰۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۲۵
مراسم یادبود و سوگواری شهادت مظلومانه تعدادی از هموطنان عزیز در حمله تروریستی به زائران حرم مطهر حضرت احمد بن‌ موسیع) "شاهچراغ" با حضور جمعی از اعضای هیأت علمی، کارمندان، دانشجویان، معاونین، مدیران و مسئولان دانشگاه تفرش روز شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ بعد از نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد.
مراسم سوگواری شهدای شاهچراغ در دانشگاه تفرش برگزار شد


به گزارش روابط عمومی دانشگاه تفرش ، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه تفرش در این مراسم از امنیت و سلامت به عنوان دو نعمت مهم نام برد و گفت: با اشاره به شرایط بوجود آمده پس از انقلاب اسلامی و ایجاد امنیت در کشور برای تحقق آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، این نعمت به برکت جانفشانی های نیروهای امنیتی ، درکشور ایجاد شده است.

حجت الاسلام دکتر " ابراهیم باقرزاده" با بیان این که امام خمینی (ره) در دهه شصت امنیت را با تشکیل بسیج بیست میلیونی و سپاه پاسداران ایجاد نمود افزود: امروز جنگ ما با دشمن جنگ فیزیکی نیست، دشمن در عصر کنونی با جنگ هوشمند به میدان آمده است و در جنگ شناختی بدنبال تأثیر بر افکار است.

وی ادامه داد: امروز دشمن فضای فرهنگی کشور را در فضای مجازی با جعل اخبار و اطلاعات نشانه گرفته است و رسالت ما در برابر هجمه فرهنگی دشمن، فراهم نمودن زمینه های رشد و تعالی اندیشه جوانان در برابر اخبار جعلی و اطلاعات نادرست توسط دشمن است.

نوحه سرایی در سوگ شهدای حرم شاهچراغ(ع) پایان بخش این مراسم بود.

آخرین ویرایش۰۸ آبان ۱۴۰۱

( ۳ )

نظر شما :