در راستای اجرای طرح ملی "توانمند سازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی و دانشگاه تفرش

۰۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۲ کد : ۶۷۰۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۰۰
در راستای اجرای طرح ملی "توانمند سازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال" تفاهم نامه همکاری روز دوشنبه نهم آبان ماه با حضور مدیر کل فنی و حرفه ای استان مرکزی و رئیس دانشگاه تفرش در این دانشگاه منعقد گردید.
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی و دانشگاه تفرش

به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشگاه تفرش در این مراسم گفت: دانشگاه تفرش از پتانسیل های مهم از جمله اساتید جوان در کنار اساتید با تجربه و متخصص برخوردار می باشد که می تواند در راستای خلق ایده و اثرگذاری در امر حوزه پژوهش گام برداشته و نقش کلیدی خود را در راستای ترقی و پیشرفت دانشگاه در عرصه های ملی و جهانی و حرکت در راستای مرجعیت علمی ایفا نماید.

دکتر "سهیل واشقانی فراهانی" افزود: قرار گرفتن ۳۵ درصد از مقالات چاپ شده توسط اعضای هیات علمی دانشگاه تفرش به لحاظ کیفیت در چارک اول، نشان دهنده این امر است که این دانشگاه از نظر اثر بخشی مقالات تراز اول در جایگاه خوب و شایسته ای قرار دارد.

وی  افتتاح " مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی" در دانشگاه تفرش را گامی مثبت در جهت توانمندسازی مهارتی دانشجویان و کمک به اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی عنوان کرد و اظهار داشت: دانشجویان می توانند در کنار تحصیلات دانشگاهی از مهارت های فنی و حرفه ای به طور  هم زمان بهره مند شوند و امروز با افتتاح این مرکز در دانشگاه تفرش این شرایط برای دانشجویان مهیا شده است.  

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی  نیز در این نشست گفت: توانمند سازی دانشجویان و دانش آموختگان در واحدها و پردیس های دانشگاهی زیر مجموعه در راستای برآوردن نیاز کشور به منابع انسانی کارآمد و دارای تجارب فنی، مهارت و حرفه ای و هم افزایی در راستای استفاده از ظرفیت های آموزشی و پژهشی طرفین از مهمترین اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

"حمیدرضا رستمی" با بیان اینکه تاکنون ۱۳مجوز ایجاد مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی از سوی مرکز فنی و حرفه ای  در استان مرکزی  صادر شده است افزود: افتتاح مرکز (TMC) در دانشگاه تفرش  بستری مناسب  در راستای  مهارت آموزی و اشتغال دانشجویان است.

در پایان این نشست "مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی" در دانشگاه تفرش با حضور مدیر کل فنی و حرفه ای استان مرکزی  افتتاح گردید.

آخرین ویرایش۰۹ آبان ۱۴۰۱

( ۳ )

نظر شما :