پیام تبریک ریاست دانشگاه تفرش به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

۲۴ آبان ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۳ کد : ۶۷۲۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۱۵
دکتر سهیل واشقانی فراهانی رئیس دانشگاه تفرش با صدور پیامی فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار به کارکنان محترم کتابخانه دانشگاه تفرش بویژه کتابداران گرامی و همچنین نویسندگان و اندیشمندان اهل قلم، اساتید، دانشجویان و دوستداران کتاب و فرهنگ تبریک گفت.
پیام تبریک ریاست دانشگاه تفرش به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی متن پیام به شرح زیر است:

پیشرفت و نوآوری و درنوردیدن مرزهای دانش و آگاهی در سایه زحمات و خدمات و مشارکت کتابداران و متخصصین کتابداری در پیشرفت فرهنگی و توسعه هر کشور تاثیر فراوانی دارد.

نقش کتابخانه‌ها نیز در انتقال علوم به افراد، بسیار سازنده است، ازاین‌رو کتابخانه را می‌توان به‌عنوان کانون همایش صاحب‌نظران و موزه پرطراوت اندیشمندان دانست به‌طوری‌که این نهاد، می‌تواند بالندگی و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان و دانشجویان را به ارمغان آورده و درنتیجه به تولید اندیشه، دانش و رشد فرهنگ مطالعاتی جامعه منجر شود.


 در هفته ای که مزین به نام کتاب است باید گفت، بی شک کتاب گنجینه بی بدیلی است که معرفت  را به ارمغان می‌آورد و دلها را به فروغ دانایی فروزان می سازد.

اینجانب ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار به کارکنان محترم کتابخانه دانشگاه تفرش بویژه کتابداران گرامی و همچنین نویسندگان و اندیشمندان اهل قلم، اساتید و دانشجویان عزیز و دوستداران کتاب و فرهنگ، امیدوارم که با ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تقویت پیوند جامعه و کتاب شاهد بالندگی، پویایی و شکوفایی هرچه بیشتر استعدادها و رشد و تعالی میهن عزیز اسلامی باشیم.

 



سهیل واشقانی فراهانی
رئیس دانشگاه تفرش

آخرین ویرایش۲۴ آبان ۱۴۰۱

( ۱ )

نظر شما :