مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و یارانش در دانشگاه تفرش برگزار شد

۱۲ دی ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۶ کد : ۶۷۹۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۵۸
مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش روز دوشنبه ۱۲ دی ماه با حضور رئیس دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ، استادان، کارکنان و دانشجویان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) دانشگاه تفرش برگزار شد.
مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و یارانش در دانشگاه تفرش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دانشگاه تفرش در این مراسم گفت:حاج قاسم سلیمانی در میدان عمل همیشه در صف اول خدمت به انسانها بود.


حجت الاسلام دکتر "ابراهیم باقرزاده" با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) در خصوص سه شاخصه مهم انسان های محبوب افزود: دینداری، تواضع و فروتنی  و بخشش سه ویژگی انسانهای محبوب است که حاج قاسم سلیمانی هر سه ویژگی را داشت و بالاترین سرمایه خود که جان عزیزش بود در راه خداوند تقدیم نمود.


وی اضافه کرد: حاج قاسم  یک شخصیت فراملی بود که تمام معادلات و ایدئولوژی  های غرب و امریکا را در منطقه باطل نمود.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دانشگاه تفرش با بیان این که حاج قاسم سلیمانی کاری کرد که ایدئولوژی جبهه غرب و آمریکا فرو ریخت اضافه کرد:  این امر بیانگر این امر است که هر خطایی که آمریکا مرتکب شود اولا بی پاسخ نخواهد ماند  و به قول حضرت آقا یکی بزنند ده تا خواهند خورد  که بخاطر شکل گرفتن جبهه مقاومت در منطقه است و دوم اینکه اگر هم ده تا بزنند باز ما پیروزیم چون درگیری؛ درگیری ایدئولوژیک است همان طوری که فوکویاما؛ بعد از فروپاشی شوروی نظریه پایان تاریخ را داد ؛ همان شخص برای بحران اقتصادی که برای آمریکا پیش آمده می گوید این ناشی از شکست ایدئولوژیک ما در دنیا است.


حجت الاسلام باقرزاده تصریح کرد: این انتقام سخت همان خروج ایدئولوژی آمریکا از منطقه خواهد بود باید آن خوش بینی مردم منطقه از بین برود آن وقت فروپاشی و خروج آمریکا از منطقه شکل خواهد گرفت.
در پایان این مراسم که به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تفرش برگزار گردید شرکت کنندگان پس از قرائت زیارت عاشورا با حضور در یادمان شهدای گمنام، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا قبور مطهر شهدای گمنام را گلباران نمودند.

آخرین ویرایش۱۲ دی ۱۴۰۱

( ۲ )

نظر شما :