۱۵۰ دانشجوی دانشگاه تفرش معتکف شدند

۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۷ کد : ۶۸۱ اخبار
تعداد بازدید:۷۸۰

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش از ثبت نام ۱۵۰ دانشجوی این دانشگاه  در آیین معنوی اعتکاف خبر داد.

 

"محسن جهانبخش" روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی گفت: از این تعداد ۱۰۵نفر ، دانشجوی پسر و ۴۵نفر نیز دانشجوی دختر می باشند.

 

وی اظهار داشت: آیین روحانی و معنوی اعتکاف، در دو محل، مسجد دانشگاه تفرش (ویژه برادران دانشجو) و مسجد شهرک امام خمینی(ره) (ویژه خواهران دانشجو) به همت بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش با اشاره به اینکه اعتکاف دانشجویی امسال دانشگاه تفرش با محوریت رسیدن به تمدن نوین اسلامی برگزار می شود اظهار داشت: برای تحقق این امر برنامه و مسابقات مختلفی در این راستا جهت دهی شده است که در آیین  برگزار می گردد.

 

وی تصریح کرد: آیین معنوی اعتکاف از جمله  سنت‌هایی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی احیا شده است،که این فرصت سه روزه، عبادتی تقرب جویانه و داوطلبانه است که می تواند همه را از تعلقات دنیایی و مادی دور کرده و به حضرت حق نزدیک کند.

 

 

جهانبخش برگزاری محفل انس با قرآن کریم، دعای کمیل، حلقه‌های معرفت، مناجات، دعای ندبه، پخش مستند و سخنرانی جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه پیرامون سلسله نشست‌های مذهبی، اعتقادی و دینی  را از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی عنوان کرد.

 

مراسم معنوی اعتکاف همزمان با سراسر کشور از۲ اردیبهشت سالروز ولادت حضرت علی (ع) شروع و تا ۴اردیبهشت در مسجد دانشگاه ادامه دارد.

آخرین ویرایش۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

نظر شما :