به مناسبت فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام زن صورت گرفت؛

تقدیر فرماندار تفرش از بانوان شاغل در دانشگاه تفرش

۲۶ دی ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۷ کد : ۶۸۲۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۲۲
به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و هفته گرامیداشت مقام زن و مادر فرماندار تفرش روز دوشنبه ۲۶ دی ماه با حضور در دانشگاه تفرش از بانوان شاغل در این دانشگاه تقدیر و تجلیل به عمل آورد.
تقدیر فرماندار تفرش از بانوان شاغل در دانشگاه تفرش

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه تفرش، "محمدرضا رضایی" با عرض تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر گفت: بانوان کارمند با حضور  فعال خود در عرصه اجتماع ایثارگری نموده و این ایثار آنان در کنار نقش مادری، مدیریت کانون خانواده و تربیت فرزندان شایسته احترام و تقدیر است.

وی با بیان این که در وقایع و حوادثی که در کشور رخ داد دشمن در صدد القاء تفکراتی به جوانان بود که فضای دانشگاه را ملتهب نموده و نهایت استفاده را از محیط دانشگاه برای پیشبرد اهداف خود ببرد افزود: با مدیریت ریاست دانشگاه تفرش و تلاش همکاران،  این دانشگاه توطئه دشمن را خنثی و توانست در برابر تحولات کنونی جامعه محفوظ بماند که این موفقیت بزرگی برای شهرستان و دانشگاه تفرش است.

رئیس دانشگاه تفرش نیز در این آیین با اشاره به جایگاه زن و نیز وجود مبارک حضرت انسیه الحورا(س)، وجود این الگوی بی نظیر برای بانوان جامعه اسلامی را یک لطف الهی برشمرد.

دکتر "سهیل واشقانی فراهانی" افزود: زنان در عرصه های مختلف در دانشگاه تفرش  هم پای مردان نقش آفرینی نموده و در پست های مدیریتی جایگاه ویژه ای دارند.

وی با بیان اینکه در طول یکسال گذشته تعداد پست های رئیس اداره و کارشناس مسئولی برای بانوان شاغل این دانشگاه افزایش یافته است اضافه کرد:  ما به دقت  و توانمندی زنان اذعان داشته و تلاش می نماییم از ظرفیت بانوان در این دانشگاه استفاده نماییم.

 حجت الاسلام باقرزاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه تفرش نیز در این آیین گفت:نگاه اسلام به زنان نگاه ارزشی و همتراز با مردان و همراه با تکریم و احترام است.

در پایان با اهدا لوح سپاس از بانوان شاغل در دانشگاه تفرش تقدیر بعمل آمد.

آخرین ویرایش۰۳ بهمن ۱۴۰۱

( ۴ )

نظر شما :