رئیس دانشگاه تفرش خبر داد؛

مجوز تاسیس پردیس علوم و مهندسی صنایع غذایی وابسته به دانشگاه تفرش در ساوه صادر شد

۰۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۹:۵۸ کد : ۶۸۳۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۳۰
رئیس دانشگاه تفرش از صدور دستور تاسیس پردیس علوم و مهندسی صنایع غذایی وابسته به دانشگاه تفرش در شهرستان ساوه از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.
مجوز تاسیس پردیس علوم و مهندسی صنایع غذایی وابسته به دانشگاه تفرش در ساوه صادر شد

 

دکتر "سهیل واشقانی فراهانی" در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی گفت: با پیگیری‌های انجام شده با وزارت علوم و تحقیقات و فناوری، مجوز احداث پردیس دانشگاه تفرش در شهر ساوه توسط  دکتر محمد علی زلفی گل  وزیر علوم اخذ شد.

وی ادامه داد: پس از تامین شرایط لازم از جمله تامین و تجهیز فیزیکی، اداری، آموزشی و رفاهی حداقل به مساحت سه هزار متر مربع، تامین و تجهیز خوابگاه برادران و خواهران توسط استاندار مرکزی و کمک دستگاه های اجرایی ذی ربط، دانشگاه تفرش نسبت به جذب هیات علمی و کادر اداری و پذیرش دانشجو اقدام خواهد نمود.

رئیس دانشگاه تفرش داشتن هیئت امنا و هیئت ممیزه در دانشگاه تفرش را از نشانه‌های پیشرفت این دانشگاه برشمرد و اظهار داشت: وزیر علوم با تصویب هیئت امنا و هیئت ممیزه در دانشگاه تفرش به این مجموعه علمی اعتماد کردند بنابراین باید دانشگاه از این بستر در راستای ترقی و پیشرفت در عرصه های ملی و جهانی و حرکت در راستای مرجعیت علمی به نحو شایسته استفاده نماید.

آخرین ویرایش۰۳ بهمن ۱۴۰۱

( ۴ )

نظر شما :