پرداخت بیش از ۱۹ میلیارد و ۸۵۵ میلیون ریال تسهیلات به دانشجویان دانشگاه تفرش

۰۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۹:۲۲ کد : ۶۸۳۹ اخبار
تعداد بازدید:۵۷۶
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تفرش از پرداخت ۱۹ میلیارد و ۸۵۵ میلیون ریال تسهیلات به دانشجویان این دانشگاه خبر داد.
پرداخت بیش از ۱۹ میلیارد و ۸۵۵ میلیون ریال تسهیلات به دانشجویان دانشگاه تفرش

دکتر " علی پارسیان" در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی گفت: این میزان تسهیلات به حدود  ۴۱۷ نفر ازدانشجویان از محل اعتبارات تخصیص یافته صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به این دانشگاه پرداخت شده است.


وی افزود: این تسهیلات به دانشجویان دوره روزانه و شبانه این دانشگاه و به منظورافزایش رفاه و کمک در جهت کاهش مشکلات دانشجویان خصوصا کاهش مشکلات ناشی از وضعیت اقتصادی جامعه پرداخت شده است .


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تفرش با بیان این که این تسهیلات بنا به ارائه درخواست دانشجویان در سامانه صندوق رفاه و تکمیل پرونده در زمان مشخص شده پرداخت می شود تصریح کرد: تسهیلات دانشجویی با توجه به نگاه صندوق رفاه دانشجویان به متأهلین و افزایش دوبرابری وام های آنان در قالب وامهای تحصیلی(مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری)، شهریه(مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد)، مسکن(متأهلی)، ضروری پرداخت شده است .


دکتر پارسیان اظهار امیدواری کرد: با افزایش اعتبارات، میزان پرداخت تسهیلات افزایش و امکان پرداخت به تعداد بیشتری از دانشجویان نیز فراهم شود.


وی اضافه کرد: این معاونت در خصوص بیمه حوادث دانشجویی با قردادی بالغ بر ۱۹۰ میلیون ریال با بیمه البرز کلیه دانشجویان فعال در این داشگاه را از لحاظ حوادث تحت پوشش خود قرار داده است.

آخرین ویرایش۰۵ بهمن ۱۴۰۱

( ۲ )

نظر شما :