پیام تبریک حجت الاسلام ابراهیم باقرزاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر

۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۹:۴۹ کد : ۶۸۵۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۲۸
حجت الاسلام ابراهیم باقرزاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر پیام تبریکی صادر نمودند.
پیام تبریک حجت الاسلام ابراهیم باقرزاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر

 

 

 بسم الله الرحمن الرحیم
    «جاءَ الحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِلُ إنَّ الباطِلَ کانَ زَهُوقا»
                                                              (اسراء/ آیه ۸۱ )


 
دهه مبارک فجر در تقویم انقلاب، مظهر تجلی وحدت و انسجام، همراهی و همدلی، میثاق مردم با ولایت و پیروی از رهبری مدبرانه و پیامبر گونه حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) است که به عنوان برگ زرینی بر تارک تاریخ این مرز و بوم می درخشد و اقتدار و عظمت ملت سرافراز و خداجوی ایران را به نمایش می گذارد. دهه‌ی فجر، در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و آن بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است. دهه‌ی فجر، آن آیینه‌یی است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد.
 
دهه فجر یادآور شجاعت، بصیرت و دور اندیشی سکاندار انقلاب و حرکت عظیم مردم خداجوی و ولایت مدار است که با اتکا به تعالیم و آموزه های دینی و الهی توانستد معادلات سیاسی و اجتماعی دنیای مادی را در عرصه های منطقه‌ای و بین المللی بهم زده و موجب بیداری  ملت های مظلوم در اقصی نقاط جهان گردند. لذا نظام سلطه و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ازهمان ابتدا تا به الان تمامی تلاش خود را معطوف به  منحرف نمودن آن از مسیر رشد و تعالی کرده و با دسیسه و توطئه های گوناگون سعی در ضربه زدن به ملت بزرگ ایران و به  انزوا کشاندن نظام سیاسی کشور کردند.
 
اما امروز به فضل الهی، در طلیعه چهل و چهارمین سالگرد غرورآفرین انقلاب اسلامی که برگرفته از اسلام ناب محمدی و مکتب علوی است؛ با عبور از آوردگاه های مختلف با توانایی روز افزون، پیام ایستادگی و آزادی خواهی را عینیت بخشیده و به جهانیان صادر کرده است؛ و با اتکال به قدرت لایزال الهی، تکیه بر دانشمندان، اساتید و دانشجویان فرهیخته، متعهد و متخصص خود، و استفاده از ظرفیت های ملی، پایمردی و از خودگذشتگی تربیت یافتگان اندیشه های انقلابی رهبر کبیر انقلاب خصوصا شهدای گرانقدر، خانواده های محترم آنها و جانبازان عزیز، گوش به فرمان حکیم فرزانه و امام المسلمین حضرت آیت الله امام خامنه ای مد ظله العالی درمسیر تعالی و پیشرفت ایران اسلامی وتا مقدمه سازی ظهور آخرین ذخیره الهی مولایمان حضرت بقیه الله ارواحنا فداه، ایستادگی خواهد کرد.
 
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، سالروز ورود باشکوه حضرت امام خمینی(ره) به کشور و ایام الله دهه مبارک فجر را به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تمامی ملت شریف و شهید پرور ایران به ویژه جامعه دانشگاهیان دانشگاه تفرش، تبریک و تهنیت عرض نموده و با تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، از پیشگاه خداوند متعال، سعادتمندی و توفیقات روزافزون این ملت را آرزومندم.


 
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه تفرش ابراهیم باقرزاده

آخرین ویرایش۱۲ بهمن ۱۴۰۱

( ۴ )

نظر شما :