برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر در دانشگاه تفرش

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰ کد : ۶۸۶ اخبار
تعداد بازدید:۷۴۸

 

همزمان با فرارسیدن روز جهانی کار وکارگر مراسمی روز یکشنبه با حضور رئیس دانشگاه، معاون اداری مالی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تفرش و کارکنان شرکتی دانشگاه تفرش در سالن آمفی‌تئاتر حاج ابراهیم نصیر این دانشگاه برگزار شد.

 

رئیس دانشگاه تفرش در این مراسم ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر گفت: در مقطع فعلی، کشور و شهر تفرش از موضوع بیکاری رنج می‌برند که احساس تکلیف در جهت کار آفرینی بر اساس مصالح کلی کشور رسالت کنونی ما است.

 

دکتر "محمد قاسم سحاب"افزود: اینک مأموریت‌های دانشگاه‌های نسل سوم علاوه بر دو مأموریت آموزشی و پژوهشی، موضوع کارآفرینی و ثروت آفرینی از علم است.

 

وی با بیان این که دانشگاه تفرش در راستای رسیدن به اقتصاد دانش بنیان و تبدیل علم به ثروت اقدامات مفیدی انجام داده است ادامه داد: مرکز رشد دانشگاه ازطرح ها و ایده‌هایی که منجر به تولید محصول یا نرم افزار می‌شود حمایت مالی و اعتباری می‌نماید که این امر اقدامی مثبت در راستای ارج نهادن به کار ، قشر کارگر و فعالیتی مثبت در جهت مصالح کشور است.

 

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تفرش نیز در این مراسم بابیان اینکه حیات جامعه مرهون و مدیون تلاش کارگران است گفت: اکثریت قشر جامعه ما را کارگران تشکیل می‌دهند که با تلاش خود در حوزه‌های مختلف در راستای توانمندسازی اقتصاد کشور گام برمی‌دارند.

 

"احمد محبعلی" افزود: نامگذاری سال ۹۵ از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل"  فرصت ارزشمندی را برای دولت خدمتگزار و مردم شریف ایران اسلامی بخصوص کارگران عزیز فراهم نموده است که با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های کشور و عملیاتی نمودن خلاقیت‌ها و بلوغ خود، بیش‌ازپیش دررسیدن به موفقیت‌های اقتصادی همت گمارند.

 

وی تصریح کرد: وجود مرکز رشد در دانشگاه تفرش بستری مناسب برای تبدیل ایده و طرح به ثروت و عملیاتی کردن آنان با کمک اعضاء هیات علمی این دانشگاه است.

 

در پایان این مراسم با اهدای هدایا و گل از کارکنان شرکتی دانشگاه تفرش تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

نظر شما :