اطلاعیه مهم آموزشی در موضوع دانشجویان مدعی ترم آخر

۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۹:۴۱ کد : ۶۹۳۷ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۴۸۰

 

 

به اطلاع کلیه دانشجویان محترم مقطع کارشناسی دانشگاه تفرش می رساند، در مورد دانشجویان مدعی ترم آخر و همچنین متقاضیان اخذ دروس به صورت معرفی به استاد از تاریخ اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، موارد ذیل مطابق آیین نامه آموزشی سال 1393 اجرایی خواهد شد:


1)  به استناد تبصره ۲ ماده ۷ آیین نامه اشاره شده دانشجو در نیمسال آخر برای دانش آموختگی چنانچه حداکثر ۲۴ واحد درسی باقی داشته باشد، به شرطی که معدل کل ایشان بیشتر از ۱۰ باشد، می تواند تا ۲۴ واحد درسی را اخذ نماید. به استناد این تبصره هیچ واحدی استثناء نبوده و تنها دانشجویانی که حداکثر ۲۴ واحد باقیمانده داشته باشند می توانند مدعی ترم آخر شوند.


2)  به استناد ماده ۸ آیین نامه مذکور در صورتی که دانشجو در آخرین نیمسال تحصیلی برای دانش آموختگی حداکثر دو درس نظری داشته باشد، با تایید گروه آموزشی و با رعایت سقف واحدهای آن نیمسال می تواند دروس را به صورت معرفی به استاد در آن نیمسال یا دوره تابستان اخذ نماید. به عبارتی به شرطی دروس به صورت معرفی با استاد به دانشجو داده می شود که حداکثر دو درس نظری برای ایشان باقی مانده باشد.


لطفاً کلیه دانشجویان محترم برنامه ریزی های آموزشی خود را از این تاریخ به نحوی انجام دهند که با رعایت موارد اشاره شده در اخذ دروس و فارغ التحصیلی ایشان اختلالی ایجاد نشود. متن آیین نامه آموزشی اشاره شده به پیوست اطلاعیه خدمت همه دانشجویان محترم تقدیم می گردد.


موفق و سربلند باشید
اداره کل امور آموزشی
دانشگاه تفرش

۱۴۰۲/۲/۱


لینک دانلود فایل
آخرین ویرایش۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

( ۱ )

نظر شما :