جشن بزرگ آسمانی ترین جوان در دانشگاه تفرش برگزارشد

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۵۶ کد : ۶۹۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۷۶

 

 جشن بزرگ آسمانی ترین جوان به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) عصر سه شنبه ۲۸ اردیبهشت با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه،معاونت دانشجویی و فرهنگی،مدیران و دانشجویان در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر دانشگاه تفرش برگزارشد.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش در این آیین گفت: جوانی نعمت و سرمایی ارزشمند با ویژگی های خاص خود است که باید از این نعمت گرانبها نهایت استفاده شود.

 

حجت الاسلام "رسول ظرافت" با اشاره به آیات و روایات از امامان معصوم در زمینه علم آموزی، تواضع و حلم را دو زینت مهم علم دانست و اضافه کرد: بهترین زمان برای کسب علم و معرفت دوران جوانی است زیرا در این دوران، جوانان دارای انرژی،وقت و حوصله اند و می توانند به تهذیب و تحصیل علم بپردازند.

 

وی ادامه داد: جوانان به عنوان آینده سازان کشور باید از سلامتی، توانایی،فرصت،جوانی و شادابی خود که نصیب آنان در این دنیا شده است در جهت ساختن آخرت خود استفاده نموده و سهم خود را از دنیا فراموش ننمایند.

 

معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تفرش نیز در این آیین با بیان این که جوانی سرمایه ارزشمند هر کس در زندگی خود است گفت: هر زمان که جوانان را باور و به آنان اعتماد نمودیم آنان منشاء تحولات ارزشمند در جامعه بوده اند که مصداق این ادعا دفاع جانانه آنان در هشت سال جنگ تحمیلی از کشورو پیشرفت ها و خیزش های علمی صورت گرفته توسط آنان در جهان و منطقه  می باشد.

 

 

دکتر "محمد حبیبی " افزود: اعتماد ملی نسبت به جوانان در جامعه صورت پذیرفته است که اگر این امر ادامه یابد ما شاهد خلق پیشرفت های عظیم در حوزه های مختلف توسط جوانان در جامعه ،جهان و منطقه خواهیم بود.

 

در این مراسم که به همت مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تفرش و با محوریت ازدواج و نقش جوان در افزایش جمعیت برگزار گردید ،رییس مرکز بهداشت و درمان شهرستان تفرش در خصوص مشاوره قبل از ازدواج و بهداشت ازدواج سخنرانی نمود.

 

اجرای مسابقه و تئاتر ،پخش کلیپ و اهدای جوایز مسابقات فرهنگی و هنری،ورزشی و علمی از دیگر برنامه های جانبی این مراسم بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

نظر شما :