مزار شهدای گمنام دانشگاه تفرش در سالروز آزاد سازی خرمشهر گلباران و عطر افشانی شد

۰۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۵۷ کد : ۶۹۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۸۸

 

همزمان با فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، مزار شهدای گمنام دانشگاه تفرش با حضور رئیس دانشگاه،مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ،کارکنان و دانشجویان عطر افشانی و گلباران شد.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش در این آیین ضمن گرامیداشت فتح خرمشهر وچهارم خرداد روز دزفول گفت: مردم غیور خوزستان خصوصاً مردم شهید پرور دزفول با مقاومت جانانه خود در هشت سال دفاع مقدس از سرحدات کشور در برابر دشمن دفاع نمودند.

 

حجت الاسلام "رسول ظرافت" با بیان این که سوم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم ایران است اضافه کرد: مردم ایران با حداقل امکانات خود در مقابل شرق و غرب ایستادند و آنچه باعث پیروزی این ملت مجاهد گردید مقاومت نشات گرفته از ارزشهای اسلامی و دین مبین اسلام بود.

 

وی افزود: موتور محرکه مقاومت مجاهدان در راه حق در طول جنگ تحمیلی، مقاومت شکل گرفته بر اساس روحیه انقلابی بود که پیروزی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش تصریح کرد: در سال اقتصادمقاومتی و اقدام و عمل مردم ایران و مسئولین  نیز بایددر حوزه اقتصادی بر اساس روحیه انقلابی مقاومت نموده  ودر عرصه اقتصاد مقاومتی نیز به پیروزی نزدیک شوند.

 

حجت الاسلام ظرافت در پایان اظهار امیدواری نمود: مرز مقاومت شکل گرفته در عراق و سوریه نیز با مجاهدت مدافعان حرم و رزمندگان اسلام پیروز شود.

 

در پایان این مراسم که به همت بسیج اداری پایگاه شهید چمران و با مشارکت روابط عمومی و امور اداری دانشگاه تفرش برگزار شد مزار مطهر شهدای گمنام دانشگاه گلباران و عطر افشانی شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۰۳ خرداد ۱۳۹۵

نظر شما :