اولین جلسه گروه آموزشی مهندسی مکاترونیک برگزار شد

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۴ کد : ۶۹۷۹ اخبار
تعداد بازدید:۵۵۴
اولین جلسه گروه مهندسی مکاترونیک با حضور رئیس دانشگاه تفرش، روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری در سالن گردهمایی مرحوم کاریابی برگزار گردید.
اولین جلسه گروه آموزشی مهندسی مکاترونیک برگزار شد

 

 

 به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشگاه تفرش در این نشست با تقدیر از تلاش مجموعه معاونت آموزشی دانشگاه در گرفتن مجوز رشته گرایش های جدید، گرفتن مجوز رشته های کاربردی را از جمله اهداف پیش روی سند چشم انداز دانشگاه عنوان نمود.

دکتر" سهیل واشقانی فراهانی" با اشاره به سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمرکز بر رشته های بین رشته ای مانند مهندسی مکاترونیک، هوش مصنوعی و ... اخذ مجوزهای لازم و تمرکز بر توسعه آزمایشگاهی و استفاده از تجربه هرچه بیشتر اعضای هیات علمی در این راستا را خواستار شد.

  وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) بر توسعه و کاربردی بودن علوم و همچنین اشاره به توانایی های بالای فارغ التحصیلان رشته مهندسی مکاترونیک و آینده سازی آن در صنایع مختلف، حمایت های همه جانبه خود را در تقویت این رشته گرایش اعلام نمود.

 رئیس دانشگاه تفرش ضمن قول مساعد در موضوع تامین اعتبار لازم برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی مناسب و تامین زیر ساخت های تکمیلی برای پژوهش و توسعه در رشته مهندسی مکاترونیک، جذب هر چه بیشتر اعضای هیات علمی توانمند در این حوزه را به اعضای گروه مهندسی مکاترونیک نوید داد.

 دکتر واشقانی فراهانی در ادامه ضمن تقدیر مجدد از جامعه دانشگاهی تفرش در پیشبرد اهداف سند چشم انداز و تلاش های شبانه روزی اعضای هیات علمی، آموزش کارآمد در کنار پژوهش در حل مسائل جاری کشور را از اعضای هیات علمی به خصوص حاضرین در جلسه خواستار شد.

آخرین ویرایش۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

( ۴ )

نظر شما :