۱۲ زوج دانشجو در دانشگاه تفرش آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند

۰۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۵ کد : ۶۹۸۸ اخبار
تعداد بازدید:۹۸۰
همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت معصومه (س) ۱۲زوج جوان در قالب ازدواج دانشجویی در دانشگاه تفرش با برگزاری جشنی ساده و سرشار از عشق، صمیمیت و امید به آینده، زندگی مشترک خود را آغاز کردند.
۱۲ زوج دانشجو در دانشگاه تفرش آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه تفرش، جشن ازدواج دانشجویی با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس دانشگاه تفرش، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاونین، مدیران و دانشجویان در سالن آمفی تئاتر حاج ابراهیم نصیر دانشگاه تفرش برگزار گردید.

رئیس دانشگاه تفرش در این آیین ضمن تبریک به زوج های جوان گفت: محوری‌ترین بخش طرح جوانی جمعیت تشویق به ازدواج است و با برگزاری جشن ازدواج دانشجویی نه تنها ترویج ازدواج را در دانشگاه دنبال می‌کنیم بلکه توسعه خوابگاه های متاهلی را نیز مدنظر داریم.

دکتر " سهیل واشقانی فراهانی " افزود: داشتن زندگی با کیفیت همیشه یک خاطره به یاد ماندنی برای دانشجویانی است که با عشق و مودت و برمبنای سنت نبی مکرم اسلام (ص) با هم ازدواج کردند که این امر به پایداری ازدواجشان کمک کند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش نیز در این آیین زوجین را به سازش و مدارا در زندگی مشترک دعوت و برای آنها ارزوی خوشبختی نمود.

حجت الاسلام " ابراهیم باقرزاده" افزود: جشن ازدواج دانشجویی با هدف ترویج فرهنگ ازدواج موفق در دوران دانشجویی ، ترویج ازدواج آسان و پرهیز از تجمل‌گرایی برگزار می گردد.  

 وی ادامه داد: از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای زوج های شرکت کننده در مراسم ازدواج دانشجویی هدیه سفر زیارتی مشهد مقدس و اقامت در هتل فدک در نظر گرفته شده است.

حضور خادمین مسجد مقدس جمکران و اهدای هدایای تبرکی به زوجین، ادای احترام زوجین به  مقام شامخ شهدای گمنام دانشگاه تفرش، سخنرانی حجت الاسلام دکتر دهقان، اجرای موسیقی زنده و اهدا هدایا از سوی ریاست محترم دانشگاه و دفتر نهاد رهبری دانشگاه به زوجین از دیگر برنامه‌های این جشن با شکوه و به یاد ماندنی بود که به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تفرش و با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  برگزار شد.

آخرین ویرایش۰۲ خرداد ۱۴۰۲

( ۸ )

نظر شما :