بخش دانشگاهی طرح حامیم در دانشگاه تفرش برگزار شد

۰۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۸ کد : ۶۹۹۵ اخبار
تعداد بازدید:۷۶۰
بخش دانشگاهی دوره طرح حامیم (حلقه‌های میانی) با حضور ۷۰ نفر از دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی دانشگاه تفرش صبح روز چهارشنبه سوم خرداد ماه با ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام در دانشگاه تفرش آغاز شد.
بخش دانشگاهی طرح حامیم در دانشگاه تفرش برگزار شد

 

 

به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشگاه تفرش در آیین افتتاحیه این طرح ضمن تبریک سالروز فتح خرمشهر گفت: سوم خرداد «روز مقاومت، ایثار و پیروزی» است و نام‌گذاری این روز فراموش‌نشدنی بیانگر رشادت رزمندگان اسلام و مقاومت جانانه مردم بود که غیرتمندانه از وجب به وجب خاک کشورشان دفاع کردند.

دکتر" سهیل واشقانی فراهانی " افزود: این پیروزی، افتخاری بزرگ برای ملت مسلمان ایران بود که به تعبیر امام خمینی (ره)، فتح خرمشهر، فتح شهر نیست، بلکه فتح ارزش‌های اسلامی است.

وی با بیان اینکه پیروزی عملیات بیت‌المقدس در سوم خرداد خاری در چشم دشمنان نظام و سردمداران استکبار جهانی به شمار ‏می‌رود، افزود: خرمشهر را خدا آزاد کرد، امدادهای غیبی در این عملیات، توکل و اخلاص رزمندگان و ولایت‌مداری آنان رمز ‏پیروزی در دفاع مقدس بود.‏

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش در این آیین گفت: طرح حامیم (حلقه‌های میانی) یک طرح کشوری است که در سه مرحله دانشگاهی، استانی و کشوری برگزار می گردد.

حجت الاسلام دکتر " ابراهیم باقرزاده" با بیان این که دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی «طرح حامیم» فرصت ارزشمندی برای  بصیرت افزایی و تقویت علمی و معنوی دانشجویان است افزود: هم اکنون مرحله دانشگاهی این طرح با حضور ۷۰ نفر از دانشجویان در دانشگاه تفرش آغاز شده است.

وی سخنرانی حجت اسلام دکتر الهی راد استاد حوزه و دانشگاه پیرامون موضوعات " اسلام انقلابی و اسلام سکولار" و" کارآمدی نظام اسلامی و مسئله ولایت فقیه" و برگزاری کرسی نقد و نظر با موضوع پیشنهادات فرهنگی جهت اصلاح ناهنجاری های اجتماعی جامعه(پوشش) را از دیگر برنامه های  بخش دانشگاهی طرح حامیم در دانشگاه تفرش عنوان نمود.

آخرین ویرایش۰۳ خرداد ۱۴۰۲

( ۱ )

نظر شما :