برگزاری طرح «ضیافت اندیشه» استادان دانشگاه تفرش

۱۳ خرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۵۷ کد : ۷۰۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۲۶
برگزاری  طرح «ضیافت اندیشه» استادان دانشگاه تفرش

 

 

    پنجمین دوره طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه تفرش از روز پنجشنبه ۱۳ خردادماه با حضور جمعی از اعضای هیات علمی برگزار گردید.

 

 به گزارش روابط عمومی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش در خصوص این طرح گفت: این دوره از دانش‌افزایی  در قالب طرح ضیافت اندیشه با حضور ۲۵ نفر از استادان دانشگاه به مدت ۴ روز برگزارگردید.

 

 

حجت‌الاسلام "رسول ظرافت" بابیان این‌که این دوره در دو بخش علمی و فرهنگی برگزارگردید افزود: بخش علمی متشکل از برگزاری کارگاه اصلی دوره با موضوع اندیشه سیاسی و مبانی انقلاب اسلامی و کارگاه مهارت‌های زندگی و نشست هم‌اندیشی باهدف ارتقاء و آشنایی اساتید با مباحث معرفتی، اعتقادی و سیاسی برگزارشد.

 

 

وی افزود: دوره دانش‌افزایی با حضور "حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر ارسطا " به مدت ۱۶ ساعت برگزارگردید.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های تیراندازی، دارت، تنیس روی میز، شنا، پخش مستند، کوهنوردی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، دیدار با خانواده شهدا و تفرش گردی را از برنامه‌های فرهنگی با هدف ایجاد فضایی بانشاط و مفرح و صمیمی بین اساتید عنوان نمود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: اولویت برگزاری این دوره‌ها به‌صورت اردویی در اماکن زیارتی و سیاحتی است که امیدواریم با حل شدن مشکلات مالی  دانشگاه اهتمام ویژه‌ای به استادان دانشگاه به‌عنوان پیشتازان عرصه علم و فرهنگ انجام گیرد.

 

 گفتنی است آیین اختتامیه پنجمین دوره طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه تفرش روز یکشنبه ۱۶خردادماه برگزار گردید.

ضمنا در مراسم اختتامیه از برگزیدگان مسابقات ورزشی وکتابخوانی با اهدای جوایز تجلیل بعمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۱۳ خرداد ۱۳۹۵

نظر شما :