نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش به مناسبت ایام الله ۱۴ و ۱۵ خردادماه پیامی صادر کرد

۱۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۱ کد : ۷۰۴۲ اخبار
تعداد بازدید:۶۵۴
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش به مناسبت ایام الله ۱۴ و ۱۵ خردادماه پیامی صادر کرد که متن آن به شرح ذیل می‌باشد.
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش به مناسبت ایام الله ۱۴ و ۱۵ خردادماه پیامی صادر کرد

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم
این انقلاب بی نام امام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.

 

چهاردهم خردادماه یادآور سالروز عروج ملکوتی، حضرت امام خمینی(قدّس الله نفسه الزکیه) است. عالمی بزرگ که یک نهضت دینی را با اعتماد به قدرت پروردگار و باور قلبی به نصرت الهی و اتکاء به آموزه‌های اسلام ناب رهبری کرد و نهضت جهانی مستضعفان را برای زمینه‌سازی ظهور حجت حق(ارواحنا فداه) پایه‌گذار شد.

رهبریِ الهی و بی‌نظیرِ این فقیه ربانی، استبداد و خفقان داخلی را در هم شکست و پنجه در پنجه شیطان بزرگ آمریکا انداخت تا به همگان نشان دهد انتظار فرج، در عمل انقلابی و مبارزه است و فرج گشایش فقط با قعود در کنج عزلت محقق نخواهد شد.

امام عزیز ما مرد میدان بود و با مقاومت و ایستادگی درراه حق باقدرت ایمان خود جرأت و خودباوری را به مستضعفان جهان آموخت.


امروز در آستانه سی و چهارمین سالگرد عروج ملکوتی آن پیر فرزانه، پاسداشت یاد و خاطره آن امام خوبی‌ها و حرکت در مسیر آرمان‌ها و اصول مکتب مجاهد پرور او، ما را در پیشبرد هرچه بهتر و سریع‌تر اهداف نظام اسلامی یاری خواهد کرد.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه تفرش ضمن گرامیداشت یاد و نام امام خمینی(قدس سره) و پاسداشت خون شهدای عزیز قیام خونین و حماسه‌ساز پانزدهم خرداد اعلام می‌کند:مکتب امام و اصول انقلاب اسلامی همچنان محور حرکت و پویایی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ملت ما در بیعت و عهدی که با آن عبدِ الهی بسته‌اند استوار و متعهد هستند.

فرزندان قیام ۱۵ خرداد، امروز با سلوک درراه ولایت و اطاعت از ولی‌فقیه، پاسدار ارزش‌ها و رهرو راه خمینی کبیر هستند و این مسیر سعادت را تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر(عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) دنبال خواهند کرد.

رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای«مدظله العالی» امروز معلم بزرگ درس‌های مکتب امام است و حقیقتاً امین و استوار، اندیشه‌ها و آرمانه‌ای امام و انقلاب را پیگیری کرده و تحقق بخشیده است.

در پایان یاد شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و یاران مخلص امام راحل عظیم الشأن به ویژه شهدای قیام مؤمنانه ۱۵ خرداد -اعلی الله مقامهم- را گرامی می‌داریم و عهد خود را در پاسداری از نظام اسلامی، آن ارمغان ارزشمند امام و شهیدان، تجدید می‌کنیم.

 

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
۱۳ خرداد ماه ۱۴۰۲

آخرین ویرایش۱۳ خرداد ۱۴۰۲

نظر شما :