با حضور مدیر کل محیط زیست استان مرکزی ؛

خانه محیط زیست در دانشگاه تفرش افتتاح شد

۲۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۳ کد : ۷۰۵۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۳۶
همزمان با فرا رسیدن هفته محیط زیست، خانه محیط زیست با حضور مدیر کل محیط زیست استان مرکزی، فرماندار ، رئیس دانشگاه تفرش و تعدادی از مسئولین شهرستان در موزه طبیعت، علوم و فناوری دانشگاه تفرش افتتاح شد.
خانه محیط زیست در دانشگاه تفرش افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تفرش، مدیر کل محیط زیست استان مرکزی در آیین افتتاح این خانه افزود: خانه های محیط زیست یک سیاست مردمی سازی در سازمان محیط زیست  و محلی برای ایده ‌پردازی است تا فعالان و علاقمندان محیط زیست ایده های خود را در زمینه پسماند، محیط زیست و فضای سبز مطرح نمایند.

"یوسف یوسفی"  با بیان این که راه اندازی مجمع خیرین محیط زیست در استان پیگیری می شود افزود: دانشگاه تفرش در سال ۱۳۹۴ با جذب خیرین نیک اندیش مقدمات ایجاد موزه طبیعت ، علوم و فناوری را  که در کشور بی نظیر است  فراهم و توانسته است با کمک خیرین، در فضای علمی خود فرصتی را برای حفظ محیط زیست، گردشگری و حیات طبیعی ایجاد نماید.

وی ادامه داد: دانشگاه تفرش  در کنار تالار طبیعت، تالارهای علوم و فناوری و گیاه شناسی را ایجاد نموده است که فرصتی بی نظیر برای بازدید علاقمندان به محیط زیست و گردشگران است که سازمان محیط زیست در تجهیز و بروزرسانی این مجموعه ارزشمند دانشگاه تفرش را مساعدت می نماید.

موزه طبیعت، علوم و فناوری دانشگاه تفرش در سال ۱۳۹۴ به همت خیر گرانمهر سرکار خانم طاهره السادات عصائی تفرشی(نصیر) در سه تالارگیاه شناسی ، طبیعت ، علوم و فناوری و تاریخ مصور تجهیز و به دانشگاه تفرش اهدا گردید.  

آخرین ویرایش۲۱ خرداد ۱۴۰۲

( ۲ )

نظر شما :