اطلاعیه مهم آموزشی در خصوص امتحانات

۲۴ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۶ کد : ۷۰۶۶ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۷۷۶
اطلاعیه مهم آموزشی در خصوص امتحانات

به اطلاع دانشجویان محترم می رساند امتحانات پایان ترم از تاریخ ۱۴۰۲/۳/۲۷ لغایت ۱۴۰۲/۴/۱۱ در دو نوبت صبح ساعت ۸:۳۰ و بعد از ظهر ساعت ۱۳:۳۰ برگزار می گردد. به منظور دریافت کارت ورود به جلسه امتحان ضمن مراجعه به سامانه جامع هم آوا به نشانی https://register.tafreshu.ac.ir/cas  کارت ورود به جلسه امتحان را پرینت گرفته و در زمان حضور در حوزه امتحانی نسخه پرینت شده آن را حتماً به همراه داشته باشید.

 برخی نکات مهم در موضوع امتحانات به شرح ذیل تصریح می گردد:

  کلیه امتحانات در ساختمان شماره ۳ آموزشی برگزار می گردد.

 در زمان حضور حتماً کارت دانشجویی و کارت ورود به جلسه امتحان را به همراه داشته باشید.

 شماره کلاس و صندلی در کارت جلسه امتحان قید شده است.حداقل نیم ساعت قبل از شروع امتحان در محل حوزه امتحانی خود حضور داشته باشید.

 ملاک حضور در جلسه امتحان، امضای صورتجلسه امتحان می باشد. از ترک جلسه امتحان قبل از امضای صورتجلسه پرهیز نمایید. بدیهی است در صورت عدم امضای صورتجلسه، غیبت امتحانی از طرف آموزش برای شما ثبت خواهد شد.

 ورود تلفن همراه و هر گونه وسیله هوشمند تحت هر عنوان به ساختمان امتحانات ممنوع بوده و در صورت رویت، تخلف امتحانی محسوب می شود. از همراه داشتن هرگونه وسایل هوشمند در زمان ورود به ساختمان امتحانات پرهیز نمایید.

 ملاک نحوه برگزاری امتحان، نظر مدرس مربوطه است که به واحد امتحانات اعلام نموده است. با مراقبین در مورد نحوه برگزاری امتحانات همراهی نمایید.

 از به همراه داشتن هر گونه برگه و جزوه در زمان امتحان و در ساختمان شماره ۳ پرهیز نمایید. در مورد امتحانات با ماهیت کتاب باز تنها امکان همراه داشتن کتاب درسی در جلسه امتحان فراهم می باشد. امکان جابجایی و استفاده از یک منبع درسی به صورت همزمان برای چند دانشجو فراهم نمی باشد.

 در مورد امتحاناتی که نیازمند استفاده از ماشین حساب می باشد، حتماً ماشین حساب شخصی خود را به همراه داشته باشید و امکان استفاده از ماشین حساب دیگران در زمان امتحان فراهم نمی باشد. بدیهی است استفاده از موبایل یا دیگر وسایل الکترونیکی مشابه به عنوان ماشین حساب مجاز نمی باشد.

 نمایش چاپ کارت امتحانی در سامانه هم آوا منوط به  تکمیل پرسشنامه  ارزیابی و تسویه حساب بدهی مالی دانشجو می باشد.

 دانشجویانی که دروس معرفی به استاد دارند و با هماهنگی گروه آموزشی و استاد مقرر گردیده در امتحانات پایان ترم شرکت نمایند، قبل از امتحان لازم است با دفتر امتحانات واقع در طبقه سوم ساختمان شماره ۳ مراجعه نمایند.در صورت عدم حضور در جلسه امتحان به منزله غیبت و درج صفر غیبت امتحانی خواهد بود.

 

امیدواریم امتحانات در کمال دقت و با رعایت حقوق همه دانشجویان برگزار شود. پیشاپیش از همکاری همه شما دانشجویان محترم در هر چه بهتر برگزار شدن امتحانات کمال تشکر را داریم.

 


                                    اداره کل امور آموزشی

آخرین ویرایش۰۴ تیر ۱۴۰۲

( ۳ )

نظر شما :