نماینده مردم تفرش،آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی: توسعه شهر تفرش با توسعه دانشگاه امکانپذیر است

۰۹ تیر ۱۳۹۵ | ۲۱:۰۰ کد : ۷۰۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۸۲۱

 

نماینده مردم تفرش،آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه شهر تفرش با توسعه دانشگاه امکانپذیر است.

مهندس"محمد حسینی" عصر روز گذشته در جریان بازدید از دانشگاه تفرش در جمع هیات رئیسه و  تعدادی ازخیرین دانشگاه تفرش افزود: نقش دانشگاههاامروز نه تنها در مبحث آموزش وپژوهش مهم می باشد بلکه در رفع مسائل ومشکلات حیاتی است و دانشگاهها می توانند با تحقیقات اساسی وکاربردی بسیاری از معضلات موجود در جامعه را برطرف نمایند ایشان ایجاد دوره های دکتری رااقدامی مناسب در جهت رشد و توسعه دانشگاه تفرش بیان نمودند.

 

وی با اشاره به مشکلات مالی دانشگاه تفرش تصریح کرد: وجود شرایط جغرافیایی در تخصیص بودجه از اهمیت بسزایی برخوردار است از اینرو ما خواستار تغییر بودجه پایه بعضی از دانشگاه ها می باشیم که در این راستا مکاتبات متعددی با وزارت علوم صورت پذیرفته است.

مهندس حسینی در ادامه  از کمکها وحمایتهای مادی ومعنوی خیرین تجلیل نمودند واقدام آنها را امری خداپسندانه وخیرخواهانه دانستند.

 

دکتر محمدقاسم سحاب رییس دانشگاه تفرش نیز در این نشست ضمن ارائه گزارش مختصراز وضعیت موجود وبرنامه های توسعه استراتژیک دانشگاه تفرش ،دانشگاه را به عنوان محور توسعه قلمداد  ودانشگاههای نسل سوم را به عنوان دانشگاههای کار آفرین بیان نمودند .

 

در ادامه جناب آقای مهندس حسینی و هیات همراه از موزه دانشگاه تفرش بازدید نمودند.

 

 

 

 

آخرین ویرایش۰۹ تیر ۱۳۹۵

نظر شما :