جشن میلاد حضرت علی (ع) در دانشگاه تفرش

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۲۰:۵۳ کد : ۷۱ اخبار
تعداد بازدید:۹۷۰

همزمان با فرا رسیدن میلاد مولود کعبه حضرت علی (ع) و روز پدر مراسم جشنی روز دوشنبه 22  اردیبهشت با حضور سرپرست دانشگاه ،معاون محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه،معاونین اداری مالی وفرهنگی  و کارکنان در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر دانشگاه تفرش برگزار شد.

سرپرست دانشگاه تفرش در این مراسم گفت: حضرت علی(ع) الگوی بی بدیل  در زمینه زهد، تقوا، ساده زیستی و عدالت در طول تاریخ است.

دکتر "محمد قاسم سحاب" با یادآوری نامه 45 حضرت علی به فرماندار بصره در خصوص ساده زیستی  حاکمان اسلامی افزود: رعایت کردن الگوهای زندگی حضرت علی (ع) توسط مسلمانان ضروری است.

وی تصریح کرد: یکی از برکات برگزاری اعیاد مذهبی افزایش سطح باورها و اعتقادات دینی در زمینه ائمه و امامان معصوم است که ماشیعیان باید در معرفی حضرت علی (ع) حق مطلب را ادا نماییم .

کارشناس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش نیز در این مراسم گفت: روز میلاد حضرت علی روز عدالت،عبادت،شجاعت و همه ارزشها و آموزه های دینی است.

حجت الاسلام "رسول ظرافت" با بیان این که سبک زندگی حضرت علی (ع) باید الگو تمامی مسلمانان  باشد افزود: الگو برداری از سبک زندگی حضرت علی (ع) توسط زوجین جوان ابزار کاهش آمار طلاق و رسیدن به آرامش در زندگی مشترک است.

وی رعایت حق و تکلیف در زندگی مشترک، داشتن ایثار و گذشت و فراگیری هنر درست زندگی نمودن را از راههای رسیدن به آرامش در زندگی عنوان نمود.

در ادامه این مراسم از زوج های جوان تازه ازدواج نموده دانشگاه و کارکنانی که نام آنان مزین به نام علی بود با اهدا جوایز و لوح  تقدیر شد.ضمنادرپایان باتوجه به27اردیبهشت ماه روز ارتباطات وروابط عمومی از پرسنل روابط عمومی دانشگاه تجلیل گردید.

آخرین ویرایش۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳

( ۱ )

نظر شما :