اطلاعیه میهمانی نیمسال تابستان ۱۴۰۱۳

۲۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۹ کد : ۷۱۳۲ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۰۷۰
اطلاعیه میهمانی نیمسال تابستان ۱۴۰۱۳

 

 اطلاعیه میهمانی نیمسال تابستان ۱۴۰۱۳

 به اطلاع کلیه دانشجویان میرساند پیرو نظر شورای محترم آموزشی، نیمسال تابستان ۱۴۰۱۳ را در دانشگاه برگزار نکرده و تنها امکان اخذ دروس به صورت میهمانی برای دانشجویان فراهم می باشد.

 پیرو نظر شورای محترم آموزشی تنها امکان اخذ ترم تابستان در دانشگاه هایی که کلاس ها و امتحانات را به صورت حضوری برگزار مینمایند، فراهم می باشد.

 بدیهی است با درخواستهایی که دانشگاه برگزار کننده کلاس ها و امتحانات را به صورت حضوری برگزار نموده موافقت شده و در هر مرحله ای که دانشگاه متوجه برگزاری مجازی هر یک از مراحل شود، امکان ثبت و پذیرش واحد و نمره اشاره شده، فراهم نمی باشد.

 امکان اخذ ۶ واحد درسی در نیمسال تابستان طبق آیین نامه آموزشی فراهم بوده، که تنها یکی از دروس میتواند از دروس پایه بوده و مابقی دروس عمومی میباشد.

 در مورد دروس پایه توجه شود که امکان انتخاب درس برای بار اول فراهم نمی باشد. امکان اخذ دروس معارف بیش از یک عنوان درس در نیمسال تابستان نیز فراهم نمی باشد.

در صورت اخذ دروس کارآموزی و یا کارورزی امکان انتخاب واحد و اخذ دروس نظری برای دانشجو فراهم نمی باشد.

 درس پروژه تخصصی انتخاب شده در نیمسال تابستان، جزء ۶ واحد انتخابی دانشجو محاسبه می گردد.

 در صورت اخذ دروسی که پیش نیاز آن در نیمسال ۱۴۰۱۲ توسط دانشجو اخذ شده است، در صورتی اخذ درس برای دانشجو در سامانه ثبت شده و نمره آن نهایی می شود، که درس پیش نیاز را در نیمسال ۱۴۰۱۲ با موفقیت گذرانده شده باشد.

 امکان اخذ دروس تخصصی در نیمسال تابستان فراهم نمیباشد. توجه شود که درس ریاضیات مهندسی جزء دروس اصلی محسوب شده و امکان اخذ آن در نیمسال تابستان فراهم نمی باشد.

 به منظور درخواست نیمسال تابستان، دانشجویان محترم به سامانه جامع آموزشی هم آوا مراجعه نموده و در بخش درخواست ها، درخواست «میهمانی نیمسال تابستان» را انتخاب نموده و ضمن تکمیل اطلاعات و فرم های مورد نظر، درخواست خود را حداکثر تا تاریخ  ۱۴۰۲/۴/۱۲ در سامانه ثبت نمایند.

بدیهی است به درخواست های خارج از زمان اشاره شده ترتیب اثر داده نخواهد شد. توجه شود که در سامانه درخواست ها اسم فایل بارگذاری شده باید به صورت انگلیسی باشد.

 صدور نامه برای دانشگاه مقصد نیازمند تایید دانشکده/گروه و اداره کل امور آموزشی دانشگاه می باشد.

 توجه شود درصورتی که به هر دلیل دانشجو درسی را در نیمسال تابستان اخذ نموده و نامه برای دانشگاه مقصد صادر شود، دروس برای دانشجو در سامانه آموزشی ثبت شده و تا زمانی که نامه نمره از دانشگاه مقصد بازگردانده نشود، امکان اخذ مجدد درس یا اخذ درس بعدی آن در نیمسال های آتی فراهم نمی باشد.مسئولیت پیگیری ارسال نامه اعلام نمره از دانشگاه مقصد بر عهده دانشجو می باشد.

در صورت وجود هر گونه ابهام و مشکل حتماً از طریق ایمیل edu@tafreshu.ac.ir با ما در ارتباط باشید.

 

                                            معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی

 

آخرین ویرایش۰۴ تیر ۱۴۰۲

( ۵ )

نظر شما :