بیانیه بسیج اساتید دانشگاه تفرش به مناسبت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید

۳۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۳ کد : ۷۱۳۶ اخبار
تعداد بازدید:۷۲۴
کانون بسیج اساتید دانشگاه تفرش به مناسبت فرا رسیدن ۳۱ خردادماه سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید بیانیه ای صادر کرد .
بیانیه بسیج اساتید دانشگاه تفرش به مناسبت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بسمه تعالی

"در دانشگاه پرورش انسان در تراز شهید چمران لازم است" 

                                                                          مقام معظم رهبری( مد ظله العالی)


                                                                              
۳۱ خردادماه هر سال یادآور شهادت دانشمند وارسته شهید دکتر مصطفی چمران و نماد یک فرهیخته بسیجی است که با رشادتها و مجاهدت های خود در سنگرهای علم و جهاد، الگوی یک اندیشمند متفکر، جهادگری بسیجی و عارفی حق طلب می باشد. به راستی شهید چمران به عنوان دانشمندی مومن و انقلابی که خود را مخلصانه و متعهدانه در خدمت اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داد، اسوه و نمونه انسان متعهد دانشگاهی برای پیشبرد آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی بوده است.

اساتید بسیجی به عنوان پرچمداران تفکر ناب انقلابی در دانشگاه‌ها نیز به تاسی از آن شهید بزرگوار با اتکال به خداوند متعال و هم‌افزایی توان و همت همه استادان و نخبگان دانشگاهی، فرمایشات داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مد ظله العالی را فصل الخطاب دانسته و در این راه مبین و استوار با رویکرد رفع چالشها و امید به آینده ای روشن، دستاوردهای بی‌نظیری در حوزه های علمی، پژوهشی و فناوری کسب خواهند نمود و کشور را به اوج سعادت، تعالی و پیشرفت عزتمندانه خواهند رساند.


ما استادان بسیجی دانشگاه تفرش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانشمند شهید دکتر مصطفی چمران، عهد می‌بندیم همراه با سایر اساتید اندیشمند و نخبگان کشور که همواره در راه اعتلای فرهنگ و اندیشه و شعائر این کشور تلاش کرده‌اند، راه آن شهید والامقام را ادامه داده و با پاسداشت یاد و خاطره‌ همه تلاشگران عرصه جهاد و بصیرت و شهادت به پیشبرد اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهدا پایبند باشیم.

 

                                                                 بسیج اساتید دانشگاه تفرش

آخرین ویرایش۳۱ خرداد ۱۴۰۲

نظر شما :