وب‌ سایت جدید دانشگاه تفرش رونمایی شد

۰۵ تیر ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۱ کد : ۷۱۳۷ اخبار
تعداد بازدید:۹۳۹
وب‌ سایت جدید دانشگاه تفرش روز یکشنبه چهارم تیر با حضور دکتر سهیل واشقانی فراهانی رئیس دانشگاه رونمایی و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
وب‌ سایت جدید دانشگاه تفرش رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تفرش، نسخه جدید وب ‌سایت دانشگاه که از سوی مرکز رایانه، انفورماتیک دانشگاه تفرش تهیه شده است، یک سامانه آنلاین یکپارچه مدیریت محتوای حرفه‌ای است که امکانات مورد نیاز اطلاع رسانی فعالیت‌ها و برنامه‌ها دانشگاه را پوشش می دهد.

در بازطراحی جدید وب‌سایت دانشگاه علاوه بر تغییرات ظاهری و محتوایی، بخش‌های مهمی برای نمایش بهتر توانمندی‌های دانشگاه تفرش اضافه شده که بخش انگلیسی و عربی  این وب سایت در حال آماده سازی است و در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

همچنین باز طراحی وب سایت جدید براساس نیازمندی های این دانشگاه صورت پذیرفته است که از جمله بخش های مهم آن می توان به تور مجازی دانشگاه، اخبار، رویدادها و اطلاعیه ها، معرفی دانشگاه، دانشکده ها، مراکز تحقیقاتی، تازه های انتشارات، خدمات، اعضای هیات علمی، دانشجویان، کارکنان و ... اشاره کرد.

وب سایت جدید دانشگاه تفرش به نشانی tafreshu.ac.ir  در دسترس دانشجویان، استادان، کارکنان دانشگاه و عموم جامعه قرار دارد و متقاضیان از این پس می توانند برای مشاهده اخبار، اطلاعات و سایر برنامه‌های آموزشی، علمی، پژوهشی  به آدرس ذکرشده مراجعه کنند.

بازطراحی و آماده‌سازی وب‌سایت جدید دانشگاه، با همت و تلاش مرکز رایانه، انفورماتیک دانشگاه تفرش صورت گرفته است.

آخرین ویرایش۰۵ تیر ۱۴۰۲

( ۴ )

نظر شما :