نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه تفرش خبر داد؛

برگزاری مرحله دوم کنکور سراسری با رقابت ۲۱۰ داوطلب در حوزه امتحانی دانشگاه تفرش

۱۳ تیر ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۹ کد : ۷۱۸۲ اخبار
تعداد بازدید:۷۷۷
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه تفرش گفت: آزمون سراسری (نوبت دوم) سال ۱۴۰۲ با ۲۱۰ داوطلب در روزهای ۱۴ و ۱۵ تیر در دو نوبت صبح و عصر همزمان با سراسر کشور در حوزه امتحانی دانشگاه تفرش برگزار می شود .
برگزاری مرحله دوم کنکور سراسری  با رقابت ۲۱۰ داوطلب در حوزه امتحانی دانشگاه تفرش

دکتر "علی کاظمی" در گفتگو با روابط عمومی افزود: از این تعداد، ۱۴۸ نفر را دختران و ۶۲ نفر را پسران تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: داوطلبان گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح چهارشنبه ۱۴ تیرماه، داوطلبان گروه آزمایشی هنر، عصر همان روز، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی، صبح  روز پنجشنبه ۱۵ تیرماه و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی عصر روز پنجشنبه به رقابت می‌پردازند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش تاکید کرد : داوطلبان از آوردن هرگونه وسائل اضافی به جلسه آزمون ازقبیل تلفن همراه، کیف دستی، ساک دستی و هرگونه لوازم ارتباطی، الکترونیکی و محاسباتی  خودداری و فقط کارت ورود به جلسه آزمون و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس دار و تعدادی مداد سیاه نرم، پاک کن و مدادتراش به همراه داشته باشند.

لازم به ذکر است نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ با بیش از یک میلیون و ۱۱۹ هزار داوطلب  در۴۱۷ شهرستان، ۶۶۲ حوزه اصلی و ۱۹۵۵ حوزه فرعی برگزار می‌شود.

آخرین ویرایش۱۳ تیر ۱۴۰۲

( ۳ )

نظر شما :