طرح «ضیافت اندیشه» اساتید دانشگاه تفرش آغاز شد

۱۷ تیر ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۵ کد : ۷۱۸۵ اخبار
تعداد بازدید:۸۱۸
یازدهمین دوره طرح «ضیافت اندیشه» اساتید دانشگاه تفرش روز شنبه ۱۷ تیرماه با حضور رئیس دانشگاه، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، دبیر دفتر هم اندیشی و جمعی ‌از اعضای هیات علمی دانشگاه در مجموعه رفاهی نواب صفوی دانشگاه مازندران واقع در شهر بابلسر آغاز شد.
طرح «ضیافت اندیشه» اساتید دانشگاه تفرش آغاز شد

دبیر دفتر هم‌اندیشی استادان دانشگاه تفرش در حاشیه آغاز طرح ضیافت اندیشه در گفتگو با روابط عمومی هدف از برگزاری این طرح را افزایش و تقویت معرفت افزایی در سطح اعضای هیات علمی دانست و افزود: بیان موضوع حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران با ارائه دکتر سید محمدرضا مرندی استادیار و عضو گروه فقه سیاسی دانشگاه شهید بهشتی از مهمترین مباحث مربوطه در این طرح است.


دکتر "حسن آریانپور" با بیان این که طرح «ضیافت اندیشه» اساتید با حضور ۲۵ نفر از اعضای هیات علمی به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت افزود: دوره های دانش‌افزایی اساتید فرصت ارزشمندی است که اعضای هیأت علمی دانشگاه علاوه بر بعد علمی به توانمندی در زمینه های فرهنگی نیز مجهز می شوند و برگزاری این دوره ها نقش مهمی را در جهت ارتقای معرفتی آن ها ایفا می نماید.


 
به گفته وی جلسات هم‌اندیشی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، تفریحی از برنامه‌های جانبی طرح «ضیافت اندیشه» اساتید دانشگاه تفرش است.

آخرین ویرایش۱۷ تیر ۱۴۰۲

( ۱ )

نظر شما :