اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه تفرش آغاز شد

۱۸ تیر ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۰ کد : ۷۱۸۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۲۵
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش گفت: اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه تفرش در روستاهای بخش رودبار شهرستان تفرش آغاز شد.
اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه تفرش آغاز شد

"سید محمد میرحسینی" در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی افزود: این اردو با هدف رفع محرومیت در چهار محور پزشکی و بهداشتی، علمی و آموزشی، فرهنگی و عمرانی در روستاهای فرک و نوبهار به مدت  ۷ روز ادامه دارد.

وی ادامه داد: در راستای خدمت‌رسانی به مناطق کم برخوردارشهرستان، ۲۰نفر از دانشجویان دانشگاه تفرش در اردوی جهادی دانشگاه که مزین به نام گروه «امت واحده» است فعالیت و خدمت رسانی می نمایند.

مسئول بسیج دانشجویی با بیان این که برگزاری اردوهای جهادی یکی از رویش‌های مولد انقلاب اسلامی در جهت خودسازی فردی و اجتماعی دانشجویان، کسب تجارب جدید، برجسته‌سازی و شکوفایی توانایی و تقویت روحیه کار جمعی است تصریح کرد: برگزاری اردوهای جهادی در سال‌های اخیر این باور عمومی را ایجاد نموده است که جریان دانشجویی علاوه بر فعالیت‌های علمی، پژوهشی و تحصیلاتی می‌تواند با کارهای جانبی و فوق برنامه‌ در راستای تحقق بخشیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی نظیر خدمت‌رسانی به مردم کم توان، فقر زدایی از جامعه و استفاده از نتایج و تخصص علمی جامعه دانشگاهی عمل کند.

 میرحسینی اضافه کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش  هم در سطح دانشگاه و همچنین شهرستان تفرش نقش بسیار تاثیرگزاری را ایفا نموده و همواره یاور انسان‌های محروم و بی بضاعت بوده و امروز نیز شاهد بعد دیگری از بسیج هستیم، که در اردوی جهادی به این تفکر بیش از پیش پرداخته شده‌است.

وی با اشاره به اینکه فلسفه نخست اردوهای جهادی، خودسازی دانشجویان است افزود: در کنار خدمت‌رسانی به مناطق محروم در بُعد خودسازی برای جهادگران توجه ویژه‌ای شده و در این راستا برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده که قبل و بعد از برگزاری اردوهای جهادی مورد اهمیت و توجه قرار خواهد گرفت.

آخرین ویرایش۱۹ تیر ۱۴۰۲

( ۲ )

نظر شما :