اطلاعیه مهم آموزش در خصوص پیش ثبت نام دانشجویان

۱۵ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۴ کد : ۷۱۹۷ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۵۸۳
اطلاعیه مهم آموزش در خصوص پیش ثبت نام دانشجویان

به اطلاع کلیه دانشجویان محترم می رساند به منظور بهبود کیفیت آموزشی و استفاده از روش های نوین در موضوع برنامه ریزی آموزشی، اداره کل امور آموزشی دانشگاه زیر ساخت لازم به منظور انجام پیش ثبت نام دانشجویان برای نیمسال اول ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را فراهم نموده است. بدین منظور لازم است دانشجویان محترم از تاریخ ۱۴۰۲/۵/۱۴ لغایت ۱۴۰۲/۵/۱۸ به آدرس سایت http://preg.tafreshu.ir مراجعه نموده و با نام کاربری «شماره دانشجویی» و رمز عبور «کد ملی» وارد سامانه شده و دروس مورد نظر برای انتخاب در نیمسال پیش رو را تعیین نمایند.

 رعایت نکات زیر ضروری است:

 شرکت دانشجویان در فرآیند پیش ثبت نام الزامی است.

 برنامه ریزی بر اساس دروسی که دانشجو انتخاب می کند صورت می پذیرد. بنابراین در انتخاب دروس دقت لازم را داشته باشید.

 دروس مشخص شده به صورت پیشنهادی توسط دانشکده ها و گروه های آموزشی ارائه شده و در صورت رسیدن به حد نصاب، در برنامه ریزی نیمسال آتی ارائه خواهند شد.

دقت شود تنها دروسی که در نیمرخ تحصیلی دانشجو به رنگ زرد بوده و امکان اخذ آن فراهم می باشد، می بایست توسط دانشجو انتخاب شود. دقت هر چه بیشتر شما در انتخاب درست دروس، برنامه ریزی کاملتر و مطلوب تر را نتیجه خواهد داد.

  برنامه ریزی ترم بر اساس برنامه دانشجویان و اساتید به منظور کمترین میزان تداخل به کمک روش های نوین برنامه نویسی ارائه خواهد شد، طبیعی است پس از بررسی های لازم برنامه پیشنهادی هر دانشجو در طول ترم تحصیلی در سایت پیش ثبت نام ارائه خواهد شد.

 

رعایت پیش نیازی و هم نیازی جزء نکاتی است که در این مرحله دانشجو باید مورد توجه داشته و از انتخاب دروسی که با محدودیت در زمان انتخاب واحد روبرو می شود، پرهیز نماید. تمام قوانین معمول آموزشی در ترم برقرار بوده و تنها دانشجویان مدعی ترم آخر شامل برخی استثنائات می شوند.

  با انتخاب دروس، موارد پیش نیاز و هم نیاز به دانشجو نمایش داده می شود، لطفاً در انتخاب دروس به موارد اشاره شده دقت شود.

بدیهی است دانشجویانی که در پیش انتخاب واحد دقت لازم را نداشته و دروس اخذ شده نیمسال توسط آنها با پیش انتخاب واحد آنها متفاوت باشد، ممکن است در برنامه ریزی با مشکل مواجه شوند و نمی توانند هیچگونه ادعایی داشته باشند. لذا در این مرحله از پیش ثبت نام دقت کافی صورت گیرد.

 در صورت وجود هرگونه ابهام یا مشکل با آدرس ایمیل edu@tafreshu.ac.ir با ما در ارتباط باشید.

       اداره کل امور آموزشی

 

آخرین ویرایش۱۵ مرداد ۱۴۰۲

( ۴ )

نظر شما :