بیانیه دانشگاهیان دانشگاه تفرش در محکومیت حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)

۲۳ مرداد ۱۴۰۲ | ۲۱:۱۳ کد : ۷۲۰۲ اخبار
تعداد بازدید:۵۲۴
دانشگاهیان دانشگاه تفرش با صدور بیانیه‌ ای اقدام تروریستی اخیر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام را محکوم کرد.
بیانیه دانشگاهیان دانشگاه تفرش در محکومیت حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)

به گزارش روابط عمومی، متن این پیام به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم

مَنْ قَتَلَ نَفْساً بِغَیْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الْأَرْضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعاً (مائده/۳۲)

 

تعرض بزدلانه به سومین حرم اهل‌بیت عصمت در ایران اسلامی و زائران آن در حالی که در شهادت مظلومانه سرور جوانان بهشت حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و یاران با وفایش همچنان لباس ماتم بر تن دارند، گواه صادقی است بر حقانیت راه و مرام ملت بزرگ ایران و شکست خفت بار دشمنان زبون و خون خوار این مرز و بوم کهن.

بی‌تردید دشمن همواره سعی می‌کند با ایجاد بحران و تنش اجتماعی کام ملت ایران را تلخ و افکار عمومی را از کانون توجه به موفقیت‌ها و دستاوردهای ملی و دیپلماسی فعال در سطح بین‌الملل منحرف و با اقدامات کور، از ملت هوشمند که در مراسم و مناسبت‌ها با بصیرت و مقتدرانه و با شکوه و پرشور شرکت می‌کنند؛ انتقام بگیرد.

این اقدامات سخیف هیچ خللی در عزم راسخ مردم و مقاومت اسلامی ایجاد نکرده و از دستگاه‌های امنیتی و قضایی انتظار داریم هرچه سریعتر عاملین، آمرین و پشتیبانان این خباثت‌ها را شناسایی و به اشد مجازات برسانند.

دانشگاهیان دانشگاه تفرش ضمن محکومیت این جنایت دردناک و کوردلانه، از نخبگان و فرهیختگان انتظار دارد در برابر این‌گونه اقدامات که هدفی جز تزریق حس ناامیدی و ناامنی به جامعه ندارد، مثل همیشه با هوشیاری و بصیرت، حمایت همه‌جانبه خود را از ایران مقتدر اسلامی اعلام دارند و با وحدت کلمه و حفظ انسجام ملی استوارتر از قبل فتنه‌های دشمنان را بی‌اثر نمایند.

در پایان تعرض به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(علیه السلام) را به پیشگاه صاحب اصلی‌اش حضرت ولی عصر(عج)، رهبرفرزانه انقلاب اسلامی و عموم مردم ایران به ویژه مردم فارس تسلیت می‌گوییم، برای شهدای والامقام این حادثه علو درجات و حشر با شهیدان کربلا و برای مجروحان و مصدومان صحت و عافیت از پیشگاه خداوند کریم  مسئلت می‌نماییم.


                         دانشگاهیان دانشگاه تفرش

آخرین ویرایش۲۳ مرداد ۱۴۰۲

نظر شما :