اولین دانشجوی دکتری ریاضی دانشگاه تفرش فارغ‌التحصیل شد

۰۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۱:۲۸ کد : ۷۲۱ اخبار
تعداد بازدید:۲۴۷۴

 

 

نخستین دانشجوی دکتری ریاضی گرایش جبر زمینه گراف دانشگاه تفرش روز یکشنبه با دفاع از رساله خود از دانشکده ریاضی این دانشگاه فارغ‌التحصیل شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تفرش، "عبداله علی مددی" با دفاع از رساله خود تحت عنوان «بررسی مجموعه احاطه گر کاذب و فرایند حذفی موازی در گراف‌ها» باراهنمایی پروفسور"دوست علی مژده" و مشاوره دکتر "محمد حبیبی" با کسب درجه عالی موفق به پایان تحصیلات خود در این رشته در مقطع دکتری شد.

 

در این جلسه پروفسور مهدی علائیان از دانشگاه علم و صنعت، پروفسور علیرضا مقدمی فر از دانشگاه خواجه نصرالدین طوسی به‌عنوان هیئت‌داوران خارجی جلسه دفاع از رساله دکتری  و دکتر علی پارسیان و دکتر اسماعیل نظری از دانشگاه تفرش به‌عنوان داوران داخلی هیئت‌داوران و دکتر محمد افضلی نژاد به‌عنوان نماینده تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش حضور داشتند.

 

گفتنی است عبداله علی مددی، دانشجوی ورودی دکتری ۹۱ دانشگاه تفرش مدرک کارشناسی خود را در رشته ریاضی کاربردی از دانشگاه تفرش و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته ریاضی محض- جبر از دانشگاه شهید بهشتی اخذ کرده است.

 

شورای گسترش آموزش عالی در سال ۹۰ با ایجاد رشته دکتری ریاضی گرایش جبر زمینه گراف در دانشگاه تفرش موافقت نمود. هم‌اکنون تعداد ۱۲ دانشجو در این رشته در مقطع دکتری در دانشگاه تفرش تحصیل می‌کنند.

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۰۷ شهریور ۱۳۹۵

( ۷ )

نظر شما :