با حضور در ستاد خیّرین وزارت علوم صورت گرفت؛

آئین امضاء و مبادله تفاهم‌نامه طرح مدد بین دانشگاه تفرش و خیر نیک‌اندیش مصطفی قلم‌چی

۲۰ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۹ کد : ۷۲۱۸ اخبار
تعداد بازدید:۶۵۲
تفاهم‌نامه طرح مدد (مهارت و درآمد دانشجویی) روز یکشنبه ۱۹ شهریور ماه بین پنج دانشگاه کشور از جمله دانشگاه تفرش در محل ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بین دکتر سهیل واشقانی فراهانی رئیس دانشگاه تفرش و مصطفی قلم چی خیر و طراح طرح مدد، مبادله شد.
آئین امضاء و مبادله تفاهم‌نامه طرح مدد بین دانشگاه تفرش و خیر نیک‌اندیش مصطفی قلم‌چی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تفرش، مهندس مصطفی قلم چی (خیر و طراح طرح مدد)، در آئین مبادله تفاهم نامه طرح مدد با دانشگاه های ایلام، تفرش، خلیج فارس، شهید مدنی آذربایجان و گیلان هدف از اجرای این طرح را ضرورت تشویق دانشجویان به امر مهارت آموزی و ایجاد کسب و کار ارزان عنوان نمود.

وی تصریح کرد: پس از اجرای موفقیت آمیز طرح مدد در دانشگاه خوارزمی (از سال ۱۳۹۹) و توسعه این طرح در دو دانشگاه نیشابور و صنعتی شاهرود در سال ۱۴۰۱، توسعه مجدد این طرح در دو دانشگاه یاسوج و مراغه در بهار سال ۱۴۰۲، پیوستن پنج دانشگاه ایلام، تفرش، خلیج فارس، شهید مدنی آذربایجان و گیلان در این جلسه با امضای تفاهم نامه فیمابین، بنابراین طرح مدد (مهارت و درآمد دانشجویی) در ده دانشگاه دولتی اقصی نقاط کشور اجرایی شده است.

گفتنی است طرح مهارت و درآمد دانشجویی (مدد)، با هدف تسهیلگری اشتغال دانشجویان، در دو حوزه مهارت آموزی و اجرایی کردن ایده های کسب و کار ارزان دانشجویی، بعنوان همکار بنیادهای خیرین حامی دانشگاه ها، فعالیت خود را ادامه می دهد.  

آخرین ویرایش۲۰ شهریور ۱۴۰۲

( ۲ )

نظر شما :