اطلاعیه ثبت نام پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی و سوابق تحصیلی‌ سال ۱۴۰۲

۱۶ مهر ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۳ کد : ۷۲۲۹ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۲۷۳۴
اطلاعیه شماره دو- تاریخ، مدارک و نحوه ثبت نام پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی و سوابق تحصیلی‌ سال ۱۴۰۲
اطلاعیه ثبت نام پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی و سوابق تحصیلی‌ سال ۱۴۰۲

قابل توجه پذیرفتهشدگان آزمون ورودی کارشناسی و سوابق تحصیلی سال 1402

ضمن تبریک به دانشجویان گرامی به مناسبت قبولی در آزمون ورودی مقطع کارشناسی سال 1402 به اطلاع می‌رساند ثبت‌نام از کلیه پذیرفته‌شدگان در دانشگاه طی مراحل ذیل انجام می‌شود و انجام همه مراحل الزامی است:

(1) ثبتنام غیرحضوری (اینترنتی)

(2) ارسال مدارک از طریق پست پیشتاز

(3) مشاهده دروس و برنامه تعیین شده و درخواست خوابگاه دانشجویی

 *نکته مهم: لطفاً فقط کسانی که دارای  گواهی پایان تحصیلات تا تاریخ 1402/06/31 هستند ، ثبت نام را انجام دهند.

 *دانشجویان عزیز شماره دانشجویی در قسمت فرم مشخصات ثبت نام کارشناسی (دومین گزینه ثبت نام اینترنتی، بعد از گزینه کدپستی)جهت تکمیل فرم های موجود در سامانه ثبت نام قابل رویت می باشد.

(1) ثبت‌نام غیرحضوری:

از  ساعت 8 صبح روز دوشنبه  مورخ 1402/7/17 تا ساعت 24 روز سه شنبه مورخ   1402/7/18از طریق آدرس ذیل انجام میگردد.

https://register.tafreshu.ac.ir

*ثبت‌نام از طریق سامانه مذکور اولین مرحله ثبت‌نام بوده و دانشجویانی که در این مرحله از ثبت‌نام شرکت نکنند دانشجوی انصراف از ثبت‌نام محسوب می‌گردند.

*راهنمای ثبت‌نام غیر حضوری

مدارک ذیل را جهت بارگذاری در سامانه ثبتنام آماده نمایید (تصاویر باید با حجم کمتر از 500 کیلو بایت و فرمت JPEG و با نام انگلیسی باشد):

1) عکس 3*4 تهیه شده در سال جاری.

2) تصویر اصل شناسنامه (صفحه اول).

3) تصویر اصل کارت ملی.

4) تصویر اصل مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را مشخص می‌کند.

(کارت پایان خدمت، کارت معافیت از خدمت، نامه ترخیص از خدمت و اصل کارت اشتغال و نامه موافقت با ادامه تحصیل مربوط به شاغلین در نیروهای نظامی و یا انتظامی).

*پذیرفته شدگان مرد باید از لحاظ خدمت عمومی با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحات 22 و 23 دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1402 (دفترچه شماره 1) یکی از شرایط ذکر شده از لحاظ وضعیت مشمولیت و مقررات وظیفه عمومی را داشته باشند در غیر اینصورت مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود.

*ثبتنام دانشجویان مرد مشمول و غیرمشمول حتی پس از ارسال مدارک به صورت مشروط بوده و ثبتنام قطعی ایشان منوط به تأیید معاونت وظیفه عمومی میباشد. 

*همه پذیرفته شدگان مرد آزمون سراسری سال 1402 ملزم هستند،  پس از حضور در دانشگاه از تاریخ 1402/7/22 به دفتر گروه آموزشی خود مراجعه نموده و ضمن دریافت نامه استعلام نظام وظیفه، جهت دریافت مجوز ثبت نام در دانشگاه به دفتر پلیس 10+ تفرش مراجعه نموده و نسبت به اخذ معافیت تحصیلی اقدام نمایند، درغیراین صورت از ادامه تحصیل آنها ممانعت به عمل خواهد آمد.)لطفاً کپی دیپلم و کپی کارت ملی یا صفحه اول شناسنامه جهت ارائه به دفتر پلیس 10+  همراه خود داشته باشند).

5) تصویر اصل گواهی دیپلم نظام آموزشی جدید یا تصویر اصل گواهی پایان تحصیلات دوره متوسطه

6)  تصویر اصل ریزنمرات دیپلم نظام آموزشی جدید یا تصویر اصل ریزنمرات دوره متوسطه

7) تصویر  اصل گواهی پایان تحصیلات دوره پیش دانشگاهی (مخصوص دانشجویان نظام سالی واحدی)

8) تصویر اصل ریزنمرات دوره پیش دانشگاهی (مخصوص دانشجویان نظام سالی واحدی)

9) مراجعه دانشجو به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی به آدرس http://emt.medu.ir و درخواست  2 مدرک تاییدیه تحصیلی و تاییدیه سوابق تحصیلی (سه سال آخر تحصیل دوره متوسطه ) و دریافت  هر دو کد رهگیری و درج کد های مورد نظر در محل مشخص شده در سامانه ثبت نام غیرحضوری

10) فرم‌های ثبت‌نام ( از سامانه ثبت نام دانلود و پس از تکمیل و تأیید بارگذاری نمایید):

* فرم شماره 1 برای همه دانشجویان دریافت فرم

* فرم شماره 2 مخصوص پذیرفته شدگان روزانه سهمیه منطقه 1،خانواده شهدا و شاهد، رزمندگان و جانبازان دریافت فرم

* فرم شماره 3 مخصوص پذیرفته شدگان روزانه سهمیه مناطق 2و3 دریافت فرم

(2) ارسال مدارک از طریق  پست:

دانشجویان گرامی پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام غیرحضوری مدارک ذیل را تا تاریخ 1402/7/23 به آدرس تفرش- ابتدای جاده تهران- دانشگاه تفرش- کدپستی 3951879611 دبیرخانه معاونت آموزشی دانشگاه، با درج عنوان مدارک ثبت نام دانشجویان کارشناسی  سال 1402 بر روی پاکت ارسالی از طریق پست پیشتاز ارسال نمایند.

*ارسال کامل مدارک، تکمیلکننده فرآیند ثبت‌نام غیرحضوری خواهد بود و در صورت عدم ارسال مدارک و یا ارسال مدارک بصورت ناقص ثبتنام اولیه لغو خواهد گردید.

*مدارک لازم برای ارسال پستی:

1. عکس 4×3 تهیه شده در سال جاری (6 عدد).

2. تصویر برابر اصل تمامی صفحات شناسنامه (دو سری).

3. تصویر برابر اصل کارت ملی (سه سری).

4. تصویر برابر اصل مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را مشخص می‌کند (سه سری).

(اصل کارت پایان خدمت، اصل کارت معافیت از خدمت، نامه ترخیص از خدمت و اصل کارت اشتغال و نامه موافقت با ادامه تحصیل مربوط به شاغلین در نیروهای نظامی و یا انتظامی)

5. اصل گواهی پایان تحصیلات دوره متوسطه (مخصوص دانشجویان نظام سالی واحدی)

6.اصل ریزنمرات دوره متوسطه (مخصوص دانشجویان نظام سالی واحدی)

7. اصل  گواهی پایان تحصیلات دوره پیش دانشگاهی (مخصوص دانشجویان نظام سالی واحدی)

8. اصل ریزنمرات دوره پیش دانشگاهی (مخصوص دانشجویان نظام سالی واحدی)

9. اصل گواهی دیپلم نظام آموزشی جدید همراه دو عدد کپی

10. اصل ریزنمرات دیپلم نظام آموزشی جدید

1. فرم‌های ثبت‌نام  (از سامانه دریافت، تکمیل و امضاء نمایید):

* فرم اطلاعات ثبت شده در سامانه اینترنتی (چاپ فرم تأیید اطلاعات ثبت شده از آخرین مرحله ثبت نام از سامانه ثبت نام اینترنتی که به امضاء شخص دانشجو رسیده باشد).

* فرم‌ پرسش‌نامه دانشجویی دوره کارشناسی برای همه دانشجویان(عکسدارشده). دریافت فرم

* فرم‌ مشخصات دانشجویی  برای همه دانشجویان(عکسدارشده).دریافت فرم

*فرم تعهد نامه آموزشی برای همه دانشجویان دریافت فرم

* فرم شماره 1 برای همه دانشجویان

* فرم شماره 2 مخصوص پذیرفته شدگان روزانه سهمیه منطقه 1،خانواده شهداو شاهد ،رزمندگان و جانبازان

* فرم شماره 3 مخصوص پذیرفته شدگان روزانه سهمیه مناطق 2و3 

*فرم‌های معاونت دانشجویی و فرهنگی دریافت فرمها (ضروری است فرم های مربوط به این بند در یک پاکت جدا قرارداده شده و با درج عنوان فرم های معاونت دانشجویی و فرهنگی همراه سایر مدارک ارسال گردد).

با توجه به تأکید سازمان امور دانشجویان به الزام تکمیل فرمهای سلامت جسم و روان توسط دانشجویان جدیدالورود و دانشجویان مستقر در خوابگاهها ضروری است دانشجویان وارد لینک های ذیل گردیده و اطلاعات خواسته شده را بصورت کامل و دقیق تکمیل نمایند. در غیر اینصورت فرآیند ثبت نام تکمیل نخواهد بود.
 

لینک کارنامه سلامت روان:
https://portal.saorg.ir/mentalhealth
لینک کارنامه سلامت جسم:
https://portal.saorg.ir/physicalhealth

توجه: دانشجویان متقاضی خدمات رفاهی و خوابگاه پس از تأیید ثبت نام توسط اداره پذیرش و ثبت نام دانشگاه و ارسال پیامک تأیید مراحل ذیل را طی نمایید:

سامانه هم آوا/ لیست درخواست ها/ درخواست جدید/ درخواست خوابگاه و خدمات رفاهی

*عضویت در کتابخانه مرکزی دانشگاه برای کلیه دانشجویانی که مراحل ثبت نامی آنان از طریق اداره پذیرش و ثبت نام دانشگاه تایید گردیده است، به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد. دانشجویان جهت دریافت کد کاربری و رمز عبور سامانه کتابخانه با کتابخانه مرکزی دانشگاه در ارتباط باشند.

                    3) نحوه اطلاع از برنامه دروس و تاریخ شروع کلاسها:

1. مشاهده دروس و برنامه تعیین شده:

برای اطلاع از دروس و برنامه تعیین شده در نیمسال اول سال تحصیلی1403-1402میتوانید از روز پنج شنبه مورخ 1402/7/20 طبق راهنمای ذیل به پورتال امور آموزشی دانشگاه به آدرس اینترنتی https://register.tafreshu.ac.ir مراجعه و برنامه هفتگی و امتحانی دروس خود را مشاهده نمایید.

*برای استفاده از اینترنت دانشگاه کدکاربری (شماره دانشجویی) و رمز عبور (کدملی) میباشد.

راهنمای ورود به پورتال آموزشی

تاریخ شروع کلاس‌ها روز شنبه مورخ 1402/7/22می باشد و کلیه کلاسها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

نکات مهم:

*برای دانشجویان نوورود انتخاب واحد توسط دانشکده/گروه انجام میشود و دانشجویان امکان تغییر دروس انتخاب شده را ندارند.

* اطلاعات تماس دانشکده‌ها در سایت دانشگاه موجود است.

اداره پذیرش و ثبت نام دانشگاه

کانال اطلاع رسانی دانشگاه در ایتا

آخرین ویرایش۱۷ مهر ۱۴۰۲

( ۵۴ )

نظر شما :