حضور رئیس دانشگاه تفرش در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فراهان

۱۸ مهر ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۷ کد : ۷۲۳۳ اخبار
تعداد بازدید:۶۲۹
به دعوت آقا زیارتی فرماندار شهرستان فراهان، دکتر سهیل واشقانی فراهانی رئیس دانشگاه تفرش به اتفاق اعضای هیات رئیسه دانشگاه صبح روز سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان فراهان حضور یافتند.
حضور رئیس دانشگاه تفرش در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فراهان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تفرش، در این نشست دکتر واشقانی فراهانی ضمن معرفی دانشگاه تفرش به تبیین ماموریت های دانشگاه های نسل چهارم پرداخت و افزود: دانشگاه تفرش با توان علمی بالا می تواند در حل مشکلات منطقه تاثیرگذار باشد. 

وی افزود: دانشگاه تفرش بعنوان تنها دانشگاه دولتی منطقه، به دانشجویان مستعد منطقه که در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه تفرش پذیرفته شده اند، کمک هزینه تحصیلی (بورسیه ) اعطا می نماید.

وی ادامه داد: همچنین از پذیرفته شدگان منطقه در آزمون های سراسری مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری سال ۱۴۰۲ نیز توسط دانشگاه تفرش تجلیل خواهد شد. 

رئیس دانشگاه تفرش با بیان این که درب های دانشگاه تفرش به روی دانش آموزان شهرستان تفرش به منظور بازدید از پتانسیل ها و امکانات علمی و پژوهشی دانشگاه همیشه باز بوده است تصریح کرد: دانش آموزان شهرستان های فراهان و آشتیان نیز می توانند برای بازدید علمی از دانشگاه تفرش به این دانشگاه مراجعه نمایند. 

در پایان این نشست رئیس دانشگاه تفرش از فرماندار و مسئولین شهرستان فراهان جهت بازدید از دانشگاه دعوت بعمل آوردند.

آخرین ویرایش۱۹ مهر ۱۴۰۲

( ۱ )

نظر شما :