مجوز پذیرش دانشجوی بین الملل برای دانشگاه تفرش صادر شد

۲۹ مهر ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۲ کد : ۷۲۳۸ اخبار
تعداد بازدید:۶۱۳
رئیس دانشگاه تفرش گفت: مجوز پذیرش دانشجویان خارجی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از سوی سازمان اموردانشجویان برای دانشگاه تفرش صادر شد .
مجوز پذیرش  دانشجوی بین الملل برای دانشگاه تفرش صادر شد

دکتر "سهیل واشقانی فراهانی " افزود: با توجه به تقاضای صدور جذب و پذیرش دانشجوی بین‌المللی در دانشگاه، موضوع در دبیرخانه کارگروه جذب و پذیرش دانشجویان بین‌الملل مطرح و مجوز پذیرش دانشجوی بین الملل از سوی سازمان اموردانشجویان برای دانشگاه صادر گردید.

وی ادامه داد: موافقت اصولی این مجوز و براساس چندین مرحله بازدید و بررسی حضوری بازرسان از امکانات و زیرساخت های موجود در دانشگاه از قبیل فضاهای خوابگاهی، زیرساخت های آموزشی و پژوهشی، وجود انگیزه بالای اعضای هیات علمی جوان و مسلط به دانش روز و سابقه فرهنگی شهرستان تفرش، آشتیان و فراهان و همچنین پیشینه درخشان دانشگاه تفرش در عرصه پژوهش، فناوری و ارتباط با صنعت صادر شده است.

رئیس دانشگاه تفرش با بیان این که این دانشگاه برای رسیدن به مرجعیت و دیپلماسی علمی در راستای اسناد بالادستی و سیاست های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گام های بلندی برداشته است تصریح کرد: با جذب و پذیرش دانشجویان بین‌الملل در رشته‌ها و مقاطع تحصیلی مصوب، دانشگاه تفرش می تواند به اهداف و رسالت‌های تعیین شده در سند چشم‌انداز خود دست پیدا کند و این موفقیت در رشد و پیشرفت دانشگاه و منطقه موثر خواهد بود.

آخرین ویرایش۱۵ آبان ۱۴۰۲

( ۴ )

نظر شما :